{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

en ulykke ændre mit liv :(? {{forumTopicSubject}}

ja.. som nogle nok har hørt, Er jeg den uheldige pige, og være inblandet i et stort ride ulykke, som har ødelagt 3 år af mit liv.. men det er ikke nóget jeg ikke ville snakke det helt store om.... Men kort fortalt, jeg red i år 2000 har jeg var til stævne og kom ud for en ulykke hvor hesten faldt oven på mig * noget i den stil * men hesten kom over mig så jeg fik samret noget af min ryg, og hesten brækkede benet og led meget, det måtte skydes på stedet * selve på dagen, inden for en halv time var hesten død smiley * Jeg blev kørt direkte på hospitalet besvimet.. og så har jeg så brugt 3 år, for at få min ryg nomal igen..
Så her i 2005, blev jeg glad for heste igen, efter 8 år uden noget med heste afgøre.. Jeg begyndte så at ride igen.. og så her i 2008 har jeg fået lov til at købe dejlige Borkur <33333333 her d. 31 marts kommer han hjem til mig, og stå xP Glæder mig..

men min mor har lige sagt, efetr den ulykke tør jeg dig ikke ride alene igen. :S? Jeg tænkte bare, hvad sankker hun nu om.. jeg kan da blive nød ti lat ride alene :(???
Så sagde hun, at hun også ville købe en hest og ride sammmen med mig :S???jeg tænkte der bare, jubii.. så får vi jo en islænder til.. jubii.. men nu tænekr jeg ldit over det.. og jeg har ikke prøvet at ride hvor hun endelig ikke har set på :S???
Gud.. tænker jeg bare nu.. hvorfor må jeg ikke ride alene.. jeg gider da ikke vente til kl.5 hver dag, på at hun kommer hjem fra arbejde og gøre tingene i huset, og sadle op.. og så vente på hende hver dag :S?
Aldrig i livet...!
Så sagde jeg det til hende, om jeg ikek bare måtte skridte en tur på ham alene?
Så kom der det svar :
Jeg gider ikke diskutere det, BASTA.. hvis vi skal skændes om det, får du ham ikke :S?

Øv.. Hvorfor skal en rideulykke også bare ændre ens liv? ved godt det er for at passe på mig, men helt æreligt???
Jeg har haft 2 års part da jeg var lille og haft en part i 10 månder som stor.. og hun har faski været der hver eneste gang :S???

Er jeg den eneste, hvor moren ikek ville have man må det og det og det???

*skulle bare ud med minj vrede*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  en ulykke ændre mit liv :(?
Kommentér på:
en ulykke ændre mit liv :(?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce