{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

Verdens VÆRSTE (nightwish)barnepige {{forumTopicSubject}}

Hehe så er det s¨søndag, om 2 timer kan jeg atter overlade forældrerollen til Fannys mor. Det har da været en fiiin weekend xD

Er helt sikker på at ungen har hygget sig EKSTREMT meget !!!

Ungen: "Må jeg spise chips til aften?"
Mig: "Ja du ved hvor de ligger i min taske"
Ungen: "Må jeg få is?"
Mig: "Du ved vel godt selv hvor fryseren er?"
Ungen: "Må jeg ride måneskinstur på min pony?"
Mig: "Skal du have hjælp til at sadle op?"
Ungen: "Hvornår skal jeg i seng?" (skal hun normalt kl. 9)
Mig: "Når du er træt?"
Ungen: "Hvornår skal jeg op?"
Mig: "Når du vågner"
Ungen: "Må jeg få venner på besøg?"
Mig: "Ja men kun dem som jeg ikke har lyst til at smadre"
Ungen: "Må jeg drikke sodavand, smoothies og spise flødeboller?"
Mig: "Hvorfor skulle du da ikke det?"

Hehe forældrene mener sikkert ikke det er genialt (okay, okay Pipi er ligeglad med det. Bare ungen lever og huset står tilbage på fundamentet. Skide være med om der mangler en væg eller to)

Og hvad bruger vi så tiden på? I går lærte jeg hende self at høre NIGHTWISH! Forleden hørte vi End of an Era, den kunne hun faktisk godt li. Så satte jeg Dark Passion Play på mens jeg lavede mad. De var HELT vilde med The Poet and the Pendulum. Jeg lod den abre spille, også mens vi spiste. Bagefter gav ejg den gas til The Islander, 7 Days to the wolves & Meadows of Heaven. Så kom Once på, hun har set videoen Nemo inde på youtube og er ret vild med det nummer (gooood pige)

Jeg viste hende self min ret store samling af NW billeder, lærte hende at sige et par ord på finsk. Hun kan også udtale alle bandmedlemmers navne på finsk og kan kende forskel på dem. Især efter Sami perioden og dengang Tuomas begyndte at lade sit hår gro (han er DAMN cute med det hår)

Hun har self lidt svært ved at sige det lige så freaket som mig og Tanja (udtales Daaaarrrnnnjjjaaaarrrggghhh)

Men der er ikke andet for end jeg må brænde lidt musik ned på en cd til hende, det er godt nok ulovligt men hvad! Så tror jeg vi har en ny potientiel NW freak herinde, hun er kun 9 xD

Så Tante Nightwish er værdens VÆRSTE barnepige. Men spørger du ungen, er Tante Nightwish verdens BEDSTE xD

Men jeg er vildt glad for at hun ligesom mig elsker Dark Passion Play & Once. Jeg elsker også Angels Fall First, men den cd er udlånt til min ridelærer. Hende er jeg OGSÅ i gang med at gøre til freak, mente det blideste ville være at starte med Angels Fall First, der er et par numre hun er ret vild med. Så nu går det ligesom med Metallica, jeg smitter xD


Så har i andre også tvunget jeres Nightwish lidenskab nedover andre?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Verdens VÆRSTE (nightwish)barnepige
Kommentér på:
Verdens VÆRSTE (nightwish)barnepige

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce