{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
762 visninger | Oprettet:

Avls hingst {{forumTopicSubject}}

Jeg leder med lys og lygte efter en hingst til min hoppe Regitze.
Det jeg søger er en broget hingst, gerne sort broget... Men rød broget er oz ok.
Ville gerne at det selvfølgelig oz er en hingst som videre givet den broget udseende;o)
Hingsten skal være kåret i 1. kl.
Hvor i landet er ikke det vigtigste dog helst i Jylland.

Hvad er prisen ca på sådan en bedækning??

Håber der er nogle her som kan hjælpe med at finde netop den hingst som jeg søger;o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Avls hingst
  • #1   21. apr 2008 Ida:
    Det kan jeg love dig for at jeg allerede har gjort.. Og har da oz fundet nogle som kunne være en mulighed, men det kunne jo være der var noget herinde som kunne anbefale nogen;o)


  • #2   21. apr 2008 Hej smiley
    Kan jo ikke andet end at anbefale min egen smiley han er kun 1 point fra at blive kåret i første klasse, og er kåret som 4 års så mange har sagt jeg skal prøve og stille ham igen:) fordi han har udviklet sig meget positiv siden smiley Det gør vi nok også om nogle år når tiden er til at få ham trænet op, og pengene er til 3 ugers Well ness ophold smiley
    Jeg vil til Maj få taget nye billeder af ham.
    Men ellers ved jeg at stutteri mosebækminde har en flot sortbroget 1 klasses hingst smiley hvis nok mini eller medium smiley min er standard smiley 96 - 97 cm i stg smiley
    Held og lykke med hingste valget

    Mvh Gitte


  • #3   21. apr 2008 Gitte:
    Din hingst er oz med blandt dem som jeg har kigget på, han er helt fantastisk smuk;o) Ingen tvivl om det...
    Regitze er selv fra Mosbækminde, så kender godt til Guiness som er deres broget hingst, men som du skriver er han ikke så stor, men egen hoppe er nemlig også lidt lille i det, har dog ikke lige fået hende målt pt. Men Guiness er oz blandt dem jeg har kigget på.
    Liam er den tredje jeg har haft kig på, ved godt han ikke er broget, men han er helt fantastisk smuk og kommer og fra Mosbækminde;o)


  • #4   21. apr 2008 Ja Liam er rigtig flot smiley der står mange gode hingste rundt om smiley vi venter jo lige nu spændt på det første føl efter Daimond hos os uh .. hun er ved at sætte yver men vi skal nok vente 3 uger mere, syntes altid den sidste mdr er den sværeste tid man venter smiley

  • #5   21. apr 2008 Ha ha kender det kun alt for godt;o)
    Desværre er min new forest hoppe gået tom i år - øv øv


Kommentér på:
Avls hingst

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce