{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
642 visninger | Oprettet:

For pokker da.. for noget legetøj! {{forumTopicSubject}}

ja.. Her kl.4.. da jeg var på vej hjem fra en Veninde *cyklede* kom der en dreng på en knaldert og råbte til mig .. at jeg havde tabt noget! Jeg stopper så, det samme gør han! jge kigegr ås bagud for at se om hvad dte var jeg havde tabt.. men kunne ikke se noget... Så gav han mig den pung, som der lå legetøjs penge i * de ligner vikrleig meget ægte penge* som jeg havde lånt af min nevø.. fordi mig og veninden skulle lave en stil sammen om en berømt røver/tyvekængt.. og ville så lave en film om det.. hvor vi så brugte pengene til.
Så da han gav mig pungen, kiggede jeg så hurtigt i om alle pengene var i.. *kun et kig på 2 sek*.... så ved jeg ikke lige havd der gik af ham der på knalereten ..
Han gav mig lige pludselig et piske slag i ryghgen * så det ikke havd dte var.,. så jeg så ti lden anden side.. for at putte pungen i min taske.. *F*uck det gjorde ondt man..* så stod jeg af.. og så fik jeg lige pludelig et spark op mellem balerne * der ved halebenet* AV!!!!

Så tog han min pung som skyndte sig væk! AV AV AV !
Historien er SNAD .. har beviser.. kan atge billeder af min ryg.. har et giga langt piske slag og .. kan ikke bugge/side osv... Det gjorde så ondt at jeg blev nød ti lat ringe til min venindes mor for at hente mig.. :S
AV! Helt ærelig.. så 2 km længere henne.. så vi pungen smidt ind i en busk.. med legetøjs pengene i!

AV! Har så ondt i ryggen.. nu! Har smerter overalt.. har taget to smetestillende piller :S

AV AV AV !
Helt ærelig ':S

Tror ikke jeg kan ride den næste uges tid..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  For pokker da.. for noget legetøj!
  • #1   28. apr 2008 Av . Også tænke rman idiot ! (ikke dig men ham) .


    Må jeg spørge hvorfor du hele tiden laver * ?


  • #2   28. apr 2008 ej lyder sq da lidt vildt smiley han var da mærkelig.

  • #3   28. apr 2008 ja.. Her kl.4.. da jeg var på vej hjem fra en Veninde *cyklede* kom der en dreng på en knaldert og råbte til mig .. at jeg havde tabt noget! Jeg stopper så, det samme gør han! jeg kigger så bagud for at se om hvad det var jeg havde tabt.. men kunne ikke se noget... Så gav han mig den pung, som der lå legetøjs penge i * de ligner virkelig meget ægte penge* som jeg havde lånt af min nevø.. fordi mig og veninden skulle lave en stil sammen om en berømt røver/tyvekængt.. og ville så lave en film om det.. hvor vi så brugte pengene til.
    Så da han gav mig pungen, kiggede jeg så hurtigt i om alle pengene var i.. *kun et kig på 2 sek*.... så ved jeg ikke lige havd der gik af ham der på knalereten ..
    Han gav mig lige pludselig et piske slag i ryggen * og så det ikke havde
    hovdet den anden vej! så jeg så til den anden side.. for at putte pungen i min taske.. *F*uck det gjorde ondt man..* så stod jeg af.. og så fik jeg lige pludelig et spark op mellem balerne * der ved halebenet* AV!!!!

    Så tog han min pung som skyndte sig væk! AV AV AV !
    Historien er SAND .. har beviser.. kan atge billeder af min ryg.. har et giga langt piske slag og .. kan ikke bugge/side osv... Det gjorde så ondt at jeg blev nød ti lat ringe til min venindes mor for at hente mig.. :S
    AV! Helt ærelig.. så 2 km længere henne.. så vi pungen smidt ind i en busk.. med legetøjs pengene i!

    AV! Har så ondt i ryggen.. nu! Har smerter overalt.. har taget to smetestillende piller :S

    AV AV AV !
    Helt ærelig ':S

    *Skal lige siges jeg slog min højre arm.. så kan ikke lige stave rigtigt!


    *SPS*
    Ved ik :S


  • #4   28. apr 2008 idiot.. idiot.. stor idiot.. du skulle have smidt din cykel oven på ham! SPASSER bare at høre på det gører mig pisse sur!

  • #5   28. apr 2008 SYGT han sug dúm ham der gojre det

  • #6   28. apr 2008 IDIOT MAAN !
    Det må have gjordt ondt - bliver du kørt på skadestuen OG politiet XD
    Glem ikk politiet..
    Håber du snart får det bedre

    <b> Fantaa </b>


  • #7   28. apr 2008 Sygt Ö
    - Ej, man fatter ik, nogen kan finde på sådan noget,..


  • #8   28. apr 2008 hahahahahaha taber.. han er nok den mest skuffet tyv jeg nogensinde har hørt om... men det var stadig tarvligt........ har løst til at tæve hovedet af ham!

  • #9   28. apr 2008 hahaha .. ;d

  • #10   29. apr 2008 Skal siges jeg var på hospitallet i 2 timer i går.. da mit slag på ryggen havde ligesom ført sig til lidt mere af kroppen! Jeg har stadig smerter i det.. og såret er hævet :S I dag fortæller min lærer om sådan noget iklassen, :S så pyha.. jeg har nogen veninde :S

  • #11   29. apr 2008 nu du siger overfalde minder det mig om at igårblev jeg overfaldet af en boxer.. af ingen grund! skulle bare lede efter noget i jorden også løb den troede den ville lege men så begyndte han at bide mig, og jeg står bare der, og holder hans hovede væk fra mig.... var lige ved at græde men holdte det for mig selv... sikke en lorte ejer opdrager sin lorte hund på den måde altså undskyld jeg bander smiley

Kommentér på:
For pokker da.. for noget legetøj!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce