Hvad fanden skal jeg gøre..? {{forumTopicSubject}}
Idag var drengene fra min klasse konstant efter min veninde og en lille smule mig..
Min veninde og jeg sad alene i klasseværelset sammen med alle drengene, (de andre piger skulle noget) og vores lære skulle så lige op og kopir et eller andet.
Nå men da læreren gik ud af klasselokalet begyndte de ellers bare at svinde os fuldstændig til, vi prøvede at ignorrer dem men min veninde svarede dem heltid igen og sagde i lige måde og det til dem.. jeg gjord osse lidt og bedte dem om at passe sit eget osv.. Min veninde har altid lagt ret lavt i klassen, alle drengene mobber hende og går og driller/bagtaler hende.. Derfor prøver jeg at støtte hende alt hvad jeg kan, men det er nu heler ikke fordi hun er vildt ked af det over det, da hun på en eller anden måde er ligeglad med dem, men nogen gange kan jeg se på hende at hun virkelig bliver ked af det.. Når de stor og siger hun er en fed kælling osv...
Nå, men da der så kun stod en dreng tilbage og svindte kun hende til, fordi hun svarede igen og jeg lavede dog bare mine ting´, fik hun til sidst nok, så rejste hun sig og løb efter ham og gav ham en kæmpe lussing! - men da hun kom tilbage drillede de hende bare igen, og så kom lærern og så kunne de sQ godt holde kæft med alt deres lort...!
Altså jeg er ved at være trætte af at de altid skal være så meget efter hende, at de bagtaler hende osv...
Hun siger det ikke til sine forældre eller vores lære da hun siger det kan være lige meget... Men altså.. Ærgelig talt så er det jo pisse syn for hende og jeg frygter at jeg osse snart vil blive mobbet som hun bliver da de er begyndt at være meget efter mig osse, og det bliver bare værre og værre...
Så hvad skal jeg for de gider stoppe?
feb 2007
Følger: 67 Følgere: 63 Heste: 3 Emner: 20 Svar: 255
maj 2006
Følger: 124 Følgere: 121 Heste: 12 Emner: 66 Svar: 1.710
Hvad fanden skal jeg gøre..?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside