{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forbedring af profil
  • #1   26. maj 2008 nogen bedre hovede billeder,

nogen gode sommer billeder med blå himmel og grænt græs

• #2   26. maj 2008 du skal lige vide at jeg selv sys jeg er meget hård når jeg skal give andre kritik (;

men dine billede skal være super skarpe ! gerne nogle flere dressur eller spring billeder :b
    nogle billeder hvor hesten ser vild ud, og man bare tænker wow
    nogle rigtig gode hovedbilleder, dine er fine men de kunne bliver endnu bedre (;
    nogle forskellige billeder :b det har du os (: men du har mange af feks. hovedet (;

jaa, det er sådan det jeg sys alle profiler skal have :b
    og forresten er jeg helt vild med dit forreste billede ! det er virklig kært smiley

har givet høj (; dne ser rigtig dejlig og dygtig ud !

kig gerne forbi silver og tess :b
    hvad sys du evt. kunne gøre min profil bedre ? smiley til silver star, kan ikk rigtig ændre så meget på tess's xD

• #3   26. maj 2008 mange tak smiley
    ja næsten alle billeder er taget med mobil, jeg mangler virkelig et digi cam (; men tak, nu ved jeg hvad jeg skal gøre bedre smiley

Colleh + Silver: tak for høj, har givet det samme igen. jeg synes du har en masse fine og skarpe billeder, så ved ikke helt hvad der kan gøres bedre af billeder (; det er virkelig en smuk pony

• #4   26. maj 2008 mange tak xD
    du kan evt. søge under annoncer efter fotografer ? :b der er nogle der tager gratis xD

jeg ved ikke hvor du bor (: men der er mange i jylland sys jeg smiley

• #5   26. maj 2008 hmm, tror måske jeg skal overtale min veninde om hun gider (; det er lidt nemmere (; men tak for ideen

• #6   1. jun 2008 nu har jegfået nogle nye billeder, dog ikke ridebilleder, men har det hjulpet? (:

Kommentér på:
forbedring af profil

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce