{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
310 visninger | Oprettet:

Forbedring af profil? {{forumTopicSubject}}

*Oprettet i total kedsomhed!*

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan jeg kunne forbedre min profil ved Kaliber herinde. Selv har jeg svært ved at finde ud af det, hihi (-:

Så her er hans profil, så kom meget gerne med jeres mening om hvad der kan forbedres! smiley

http://www.hestegalleri.dk/galleri/173166-traver_kaliber_toft?status=2

OBS. det er ikke muligt for mig at få så mange ridebilleder, og hvis jeg kan få det, så er det kun i skridt, grundet skade!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Forbedring af profil?
  • #1   31. aug 2013 Jeg synes alle billederne virker en smule ens, Måske skulle du have et par fold billeder hvor rytteren ikke er med i billedet, eller måske flere hvor du rider ham, istedet for at det hele kun bliver groundwork/horsemanship billeder så det bliver en smule mere varieret smiley
    Jeg synes ikke du bør forbedre teksten i hans profil, du har skervet meget så det ser da fint ud.

Men ellers rigtig sød hest, høj er givet smiley

• #2   31. aug 2013 Hov jeg havde ikke lige set det du havde skrevet med du ikke kunne få så mange ridebilleder smiley

• #3   31. aug 2013 Ville nok sætte nogle flere fold-billeder eller stald-billeder ind smiley Og måske et enkelt spring-billede smiley Men en super sød hest, høj herfra! smiley

• #5   31. aug 2013 Jeg kan ikke træne andet end jordtræning grundet skade. Så spring er direkte udelukket! Det ville simpelthen være at kyle ham i døden... smiley hvilket jeg nok skulle have skrevet. Min fejl.

Men tak for jeres meninger. Det er rart at høre andres syn på sagen.
    Men vi kan ikke træne så meget andet, da han ikke må lave travarbejde fra jorden heller... dette sætter desværre en del begrænsninger...
    Men jeg bukker og takker for jeres mening smiley

Kommentér på:
Forbedring af profil?

Annonce