{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
566 visninger | Oprettet:

Dumme pony ! {{forumTopicSubject}}

jeg er simpelthen så sur på en af hestene ude hvor donna står, han er førehesten og har altid været efter donna meget SLEMT da hun kom bed han hende og hun havde over 20 bidemærker og sparkemærker over alt. og i dag var hans ejer der og han var så blevet lidt for tyk, så han skulle på slanke fold hvor donna og en shetter går, og jeg tænkte ikke over det da der ikke har været problemer med dem længe, men da jeg slipper donna løs fare han på hende, og hun gjorde intet lagde ikke øre eller noget, jeg går så ind på folden og råber af ham og prøver at holde ham væk med et trækketov og han trækker sig lidt tilbage men så snart jeg har ryggen til losser han donna sådan en på baglåret.. og donna flygter op i et hjørne og står og kigger, hun traver så ned til mig da hun ved at hun er i sikkerhed hos mig. og markis holder sig da også på afstand men jeg skal lave deres fold størere(de går i en inhegnet del af en stor fold) så jeg går ud af folden og begynder at slå pæle . og markis bliver så ved og bider donna og jeg råber af ham og kaster trækketovet efter ham(ja det kan godt være i syntes det er synd, men når man har en kæmpe haflinger på 148 der jagter ens pony så er man nødt til at gøre sådan noget) og jeg får ham så op i den anden ende af folden. og går ud igen for at lave hegn og han gør det så igen og denne gang får han et ordenlig klask med trækketovet i mens jeg råber af ham(igen det bliver man nødt til når man har en kæmpe haffer i mod sig) donna står nede i hjørnet og jeg går ned til hende og hun er okay smutter så ud igen og pludselig jagter han hende og shetteren og de prøver at unvige men han tvinger dem i hegnet så ca 3 meter fra mig kommer 1 styks fjolle og 1 shetter i gennem trådhegnet(strømmen var heldigvis slukket da vi lavede hegn)´fuck jeg blev sur på ham! han fik bare sådan en i røven!(og ja det gjorde han altså!) jeg skynder mig så at stramme tråden op igen så de er adskilt donna og frederik på den ene del af folden og møgkrikken på den anden. så bliver han ellers "smidt" over på græsfolden, selvom han ikke må gå der. men så må hans ejer lave en fold til ham, for jeg skal ikke sidde og være nervøs for om han jager donna i hegnet igen. jeg var godt nok sur på ham i sær fordi donna bare gik og græssede og passede sig selv. for hun ved at han bestemmer og passer bare sig selv men han skal konstant vise hvem der bestemmer.

måtte bare lige ud med det


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dumme pony !
  • #1   1. jun 2008 er hun blevet flyttet hen på den gård du havde tænkt på?

  • #2   1. jun 2008 JLA
    nej er du gal et l*rte sted der var 3 æld gamle spiltove og intet andet de er mindst 30 år gamle for da min moster havde hest der nede for ca 30 år siden var det de samme og allerede den gang var de gamle ö


    det er på den går hun har stået på siden februar


  • #3   1. jun 2008 ej hvor surt kender det godt blev mi også kæft jeg var sur...
    men jeg flyttede hende så smiley
    held og lykke


  • #4   1. jun 2008 åhh kender godt det der... da jeg fik tamra var der 2 DV'er og især den ene gik heletiden til angreb.... og Tamra gjorde ikke noget.... og imens de var der var Tamra meget nedtrygt og bare dagen efter de var væk kunne man mærke at Tamra fik sit livsglæde tilbage det var dejligt...

  • #5   1. jun 2008 jeg har det så lige det modsatte. min den lille pony er simelhen så strid og bliver ved med at jagte de andre heste og man for det simelhen så dårligt med det, men man kan jo ikke rigtig gøre nået ved, men sådan er heste jo nu en gang. og det ville jo også værer syndt hvis han skulle hvis han skulle gå alene på en fold.

  • #6   2. jun 2008 oneebone
    ej hvor træls, men nej man kan ikke gøre noget ved det som ejer af hesten der er efter de andre. men jeg kan jo gøre noget som ejer af den der bliver jagtet, jeg kan holde dem adskilt og det gør jeg så. for selvom vi stod ca 5 meter fra ham da han begyndte at jagte dem i gennem hegnet gjorde han det alligevel han har ingen respekt


Kommentér på:
Dumme pony !

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce