{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Dommere :'/ -- halv laaangt -- {{forumTopicSubject}}

Jeg var til stævne her i weekenden (det var mit første stævne på Mira og hendes første stævne ude, så hun var selvfølgelig meget nervøs) og vi red dressur. Spring var om efter middagen og min veninde skulle springe og ville gerne se hende. På et tidspunkt kom den dommer som havde dømt dressur klasserne (b.la. den klasse jeg havde startet) og begyndte at snakke med hende der åbnede ledet ind til spring banen, jeg kunne ikke rigtig udgå at høre hvad de sagde for det var ikk fordi de dæmpede sig eller noget nej hun sagde bare ligeud til hede den anden:
"Puh det er hårdt at være dommer der er godt nok en stor forskel mellem de forskellige ryttere, lc klasserne var elendige, de burde hellere vendte til de er helt klar, men da vi kom op i lb blev det bedre !"

Jeg blev virkelig vred, for det første havde jeg selv startet lc2, men altså man kan da ikk tillade sig at sige sådan noget for der er altså et stadie mellem elevstævner og klubstævner ?!
Hun hun har det sådan så burde hun slet ikk være dommer, ..
Eller er det bare mig der har det sådan??? for det var jo ikke kun mig der havde startet lc klasser der var jo også en masse andre.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dommere :'/ -- halv laaangt --
  • #2   3. jun 2008 hvor var det henne???

• #3   3. jun 2008 og ved du hvad dommeren hedder?

• #4   4. jun 2008 nu vil jeg lige sige at man sagtens kan være klar eller dygtig nok til at starte den klasse man starter, og så går det bare af lort til stævnet..

Jeg skulle starte min venindes hest til stævne, og han plejer slet ikke at kunne gå til stævner..

til træning kan vi begge sagtens ride lb og la, men så snart han er til stævne, kan han ikke rigtig noget, og spænder vildt op.. derfor ser det ud til at han ikke er klar til programmet, men han kan jo sagtens øvelserne..

desuden er man nødt til at starte stævnerne for at hesten vænner sig til situationerne.. det er det vi gør med min venindes.. og bare det du selv er tilfreds med jeres program og er stolt af hesten så er det sku også det vigtigste..

Jeg kender ikke noget værre end dem der rider stævner kun for at vinde og hvis de laver en fejl så kan det kun være hestens skyld, og hesten er kun dygtig hvis rytteren får en placering..

Så så længe de selv er tilfreds med stævnet, så fuck hvad hende dommeren mener..

Kommentér på:
Dommere :'/ -- halv laaangt --

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce