{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Vrede!! (off topic) {{forumTopicSubject}}

Jeg undskylder på forhånd, hvis der sniger sig et par "onde" ord ind i indlægget her..

Men hold da op hvor er jeg blevet sur. Efter at jeg har knoklet i 1½ måned, for at tegne en masse folks heste.

Jeg startede med at tegne en hest i hånden, scannede den ind og farvelagde den i paint, og ville så prøve med andre folks heste, til glæde for mange hesteejere.

Når hestene så var færdige lagde jeg dem ind i et fotoalbum (som stadig eksisterer), for at hesteejerne kunne se og gemme resultaterne.

Men nu til sagen. Jeg har lukket min annonce ned i går, da jeg holder en pause fra at tegne.

Så har jeg så sandelig fået en besked under mit fotoalbum, hvor en 12-årig pige sidder og fortæller mig at det ihvertfald ikke er mig selv, som har lavet de 25 forskellige heste.

Hun skriver:
"Hvor nedern at du laver det på paint at du ikk selv gider lave det.... Og hvor er du dog grov overfor folkk der vi spørge dig om noget... Ja gu har jeg så!!!!!

Hvor squ folk vide fra at du selv har tegnet det ( som du jo ikk har) .... Men det er da nogle fine billeder hvor du laver farvene om.. Det nogle seje farver... Og det må jo også tage til at lave alle dem...."

Ja - jeg har måske virket lidt grov overfor hende som spurtge om jeg selv havde lavet dem, men jeg bliver sgu sur, når nogen tvivler på sådan noget, når jeg har brugt så lang tid på dem..

Undskyld at jeg brugte jeres tid. Måtte bare lige ud med det!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vrede!! (off topic)
Kommentér på:
Vrede!! (off topic)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce