{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Vurdering.. {{forumTopicSubject}}

For lige at slå én ting fast, så skal Bolette IKKE sælges! Men jeg kunne godt tænke mig at få en vurdering på hende..

Navn: Bolette Kaptain
Født: 26/5-04 (4 år)
Højde: 148 cm. med sko, og vokser stadig.
Køn: Hoppe
Race: Fjordhest

Far: Halskovs Vulkan
Mor: Siri Kaptain
Morfar: Aston

Bedømmelsestal ved sidste kåring: 7776 88 666 7

Stævneresultater:

Birken 2.-3. maj 2008
Lc2b for debutanter = 64 % = 2. plads
Gangartsklasse for 4 års = nr. 3 ud af 5, 2 point fra nr. 1
Lc2b = 62 % = uplaceret

Beskrivelse:

Bolette er en kanon trofast og godmodig unghoppe, som finder sig i det meste. Hun er altid den første som kommer hen for at snakke på folden, og kan omgås af selv små børn. Hun er totalt trafiksikker og end ikke en gravmaskine kan hyle hende ud af den. Hun er utrolig rolig på stald og på fold, bortset fra at hun tigger meget.

Under rytter er hun meget arbejdsvillig, og elsker at lave noget. Hun går stabilt til biddet i alle 3 gangarter, og kan alle øvelser til Lc-klasserne. Hun kan schenkelvigning i skridt, og til dels i trav. Hun kan versade i skridt, og kontraversader i både skridt og trav. Hun er let at springe an, selv fra skridt. Hun er meget fremadsøgende og vågen.

Vi er så småt begyndt med indspringningen, og det elsker hun. Hun traver med lethed over travbomme, både 3 og 4 bomme efter hinanden. Vi har indtil nu sprunget et par enkelte spring på 30 cm. hjemme på banen, og sprunget en enkelt træstamme på 50 cm., i skoven. Hun sætter forholdsvist stort af, og løfter sig rigtig godt!

Hun har været redet i ca. 9 måneder.

Billeder og video kan ses på min profil..

Hvad ville I vurdere hende til?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering..
Kommentér på:
Vurdering..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce