{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

problem med en veninde {{forumTopicSubject}}

ved godt det ikke rigtig har noget med heste at gøre men har bare brug for hjælp. smiley
hvis nu min (gamle) bedste veninde har fået ny her får nogle uger siden og næsten bare har glemt mig og ikke taler til mig hvad skal jeg så gører? er bare så ked af det og ligegyldig hvad jeg siger til hende går hun i forsvar og svare mig igen hele tiden smiley

hun er en person jeg elsker rigtig meget og vil bare gerne vide hvad man kan gører for at "få hende tilbage" altså ville jo selvfølgelig ønske vi blev bedste veninder og alt var som før men det kan jeg jo ikké nu når hun har enanden smiley men i hvertfald bare blive venner med hende igen? smiley

knus simone
ps. håber det er iorden at jeg opretter dette inlæg ved ikke hvor jeg ellers skulle oprette det henne nemlig:/

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  problem med en veninde
  • #1   15. jun 2008 Iorden.
    Det er svært. Hvis hun ikke vil tale om det er der ikke så meget at gøre. Sådanne tøser kan være nogle rigtig spøjse nogle smiley

• #3   15. jun 2008 det er fordi jeg kan ikke holde ud aldrig at skule tale med hende igen da hun flyttede ind her i 7 i min klasse pga. jeg var der og vi står ved siden af hinanden med vore sponyer og plejer bare at gøre alt sammen smiley
    hader sådan noget her .. smiley

• #4   15. jun 2008 jeg havde engang problemer med nogle veninder.. prøv evt at snakke med en lærer om det eller noget..? vi blev samlet alle 3 og snakkede om problemerne.. det hjalp meget og vi er nu bedste veninder alle 3 smiley

• #5   15. jun 2008 øhmm har prøvet noget lign. med en veninde der hellere ville være sammen med en anden end mig og ville altid give den anden ret og sige mig imod, der blev jeg meget ked af det, men jeg lod hende så være og efter et stykke tid var den anden veninde ikk så spændende mere blev ikk 100% bedste venner med hende igen men er blevet rimelig gode venner med hende nu. men efter det har jeg valgt ikk KUN at have EN besteven men hele 6..=) hehe

• #6   15. jun 2008 alle har bare problemer/: snak med hende om det

• #9   16. jun 2008 hmmm ... lyder ikke sjovt !

synes du skal finde en ny veninde og være sammen med , og så spille lidt kostbar , self ikke vildt meget bare lidt . så hun ikke tror hun bare kan kaste rundt med dig som en anden bold . når hun finder ud af at hun faktisk bedre kan lide at være sammen med dig , kommer hun sikkert tilbage , men lad vær at lade hende komme ind med det samme . vis hende at hun ikke bare kan komme og gå som det passer hende , men at du også har følelser ..

håber det kan hjælpe lidt (:

• #10   16. jun 2008 okay , det er svært smiley

Kommentér på:
problem med en veninde

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce