problem med en veninde {{forumTopicSubject}}
ved godt det ikke rigtig har noget med heste at gøre men har bare brug for hjælp.
hvis nu min (gamle) bedste veninde har fået ny her får nogle uger siden og næsten bare har glemt mig og ikke taler til mig hvad skal jeg så gører? er bare så ked af det og ligegyldig hvad jeg siger til hende går hun i forsvar og svare mig igen hele tiden
hun er en person jeg elsker rigtig meget og vil bare gerne vide hvad man kan gører for at "få hende tilbage" altså ville jo selvfølgelig ønske vi blev bedste veninder og alt var som før men det kan jeg jo ikké nu når hun har enanden
men i hvertfald bare blive venner med hende igen?
knus simone
ps. håber det er iorden at jeg opretter dette inlæg ved ikke hvor jeg ellers skulle oprette det henne nemlig:/
jun 2007
Følger: 59 Følgere: 75 Heste: 1 Emner: 60 Svar: 753
Det er svært. Hvis hun ikke vil tale om det er der ikke så meget at gøre. Sådanne tøser kan være nogle rigtig spøjse nogle
mar 2007
Følger: 178 Følgere: 169 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 441
hader sådan noget her ..
nov 2007
Følger: 77 Følgere: 73 Heste: 3 Emner: 24 Svar: 815
sep 2007
Følger: 95 Følgere: 86 Heste: 1 Emner: 94 Svar: 819
jan 2007
Følger: 49 Følgere: 49 Heste: 1 Emner: 109 Svar: 1.096
okt 2007
Følger: 76 Følgere: 74 Heste: 2 Emner: 17 Svar: 108
synes du skal finde en ny veninde og være sammen med , og så spille lidt kostbar , self ikke vildt meget bare lidt . så hun ikke tror hun bare kan kaste rundt med dig som en anden bold . når hun finder ud af at hun faktisk bedre kan lide at være sammen med dig , kommer hun sikkert tilbage , men lad vær at lade hende komme ind med det samme . vis hende at hun ikke bare kan komme og gå som det passer hende , men at du også har følelser ..
håber det kan hjælpe lidt (:
mar 2007
Følger: 178 Følgere: 169 Heste: 2 Emner: 27 Svar: 441
problem med en veninde
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside