{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Veninde problem! {{forumTopicSubject}}

Jeg har to veninder der går i en klasse under mig, men vi har altså været venner siden børnehaven smiley
Men jeg har fået min egen hest, og den skal jeg til ponygalop med og dressur stævner osv...!
Siden jeg har fået min hest ville de ikke sådan rigtig snakke med mig? Nu bliver jeg ikke mere inveteret til partyerne de laver osv.. men det er sådan hvis jeg spørge dem om jeg må se dem på rideskolen, siger de begge: endelig JA!! og så når vi kommer derop.. Ville de´næsten ikke have jeg røre ved hestene, selvom det er mig som har kendt hestene længst :S? Nå men jeg stod så i hjørnet og gloet.. og så så jeg at den enes sadel lå ALT for langt TILBAGE, og så prøvede jeg at sige det til hende, men hun havde allerede spændt gjord.. og så sagde hun; Mellia, hvorfor skal du altid rette på mig??!
(Det er første gang jeg retter på hende!)
Men hun hørte så ikek efter, så skældte ridelæren hende ud, og så gik hun fordi mig og kiggede mig slet ikek ind i øjene...(Undgik mig)!
Når så da alle fra holdet havde skridtet, og skulle skifte i trav, Den ene af mine veninder begyndte så at side rigtig stivt med sin ryk og føderne sad rigtigt.. og den lignede hun gjorde sig ektra udmæge når hun nærmede sig mig..
Så da de skulle af... Gik jeg hen til dem og spurgte om de ikke ville lærer en Lc1, Så skulle jeg nok lærer dem banen udenad...! Det første de sagde var : Det er jeg ikek god nok til.... og så gik de hurtigere end i stalden med hestene.. siden har de ikke snakket til mig ;(?
Jeg spurgte så nogle af deres klasse kamerater om hvorfor de er blevent sådan?
Nogle af dem sagde, det var fordi de synets jeg plager mig og at have fået sin egen hest,? og jeg har glemt dem? og at jeg aldrig har tid ti ldem mere??? (Skal lige siges at jeg var mindst over ved dem en gang om ugen)!

Nogle af de andre fra deres klasse sagde det var fordi, de var så ked af det, over at jeg gik ud af skolen og over på en anden efter sommerferien..
( Skal ligesiges at den skole jeg rykker over på ligger kun 5 km fra den gamle?)

?

Hvad tror i det er?
Fordi det er jalu, og de synets jeg plager mig? eller fordi de er kede af det, og ved ikke hvordan de selv skal rerigere..?

Helt ærelig jeg ved det ikke selv :S?
De er sure på mig, men alligevel ikek helt???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Veninde problem!
  • #1   15. jun 2008 men hvorfor ville hun ikke det? det ville da gøre ondt på hesten andet?

  • #2   15. jun 2008 arrj hvor træls... meget dramatisk..:s hmm tror de er lidt jalux jeg syntes at du skulle tage en snak med dem og høre hvorfor det er at de lige pludselig er så underlige, du kunne jo evt. spørge om der er noget der er forandret ved dig, måske du så kunne gøre det godt igen..?? hmm ved ikk det er jo ikke mig der står i dit problem.. heh ved ikk om jeg kunne hjælpe men prøvede..=) <'3

  • #3   15. jun 2008 Hun/de er bare jalux og så er du blivet meget dygtiger (Måske) og det de ikke (Måske) så prøver du og hjælpe dem for at være sød men sådan tænker de måske ikke de tænker måske at du bare vil visse dig fordi du har fået din ejen hest og det har de ikke og så tænker de måske at det er snyd!
    Måske tror de at du er blevet at for, jaarhh det er svært at forklare men jaaaarh.
    men ligesom Olivia <'3 hah ELSKER LUKAS og alle de andre..=D J
    siger, prøv at snakke med dem og vis de ikke vil bliver du lidt sur og sige:
    PRØV AT HØRE HER!!! HVORFOR ER I SÅ SURE PÅ MIG?!! OG DE SKAL SVARE !!!!!! ELLERS ER DER IKKE NOGEN GRUND OG SÅ MÅ DU GODT SIGE AT DET ER FOR ÅNDSVART AT DE BARE ER SURE PÅ DIG UDEN GRUND!! OG VIS DET ER NOGET MED DU HAR FÅET EN NY PONY OG ALT DET DER. ER DET SIMPELHENT FOR DÅLIGT!! DE SKAL SKU DA´ BARE VÆRE GLADE PÅ DINE VEJNE!!

    Håber jeg kunne hjælpe;D..


  • #4   16. jun 2008 måske er de forvireret? (':

  • #5   16. jun 2008 de er nok ret jalous ! du har været vildt heldig at få en pony , og de går stadig kun på rideskolen (ikke fordi det er dårligt (: ) for det meste når man får sin egen pony , udvikler man sig vildt meget inden for ridningen og bliver meget dygtigere , og så er du jo ikke på samme niveu som dem mere .

    måske tror de at du ikke har tid til dem mere når du har fået din egen pony .. det kan godt gøre ondt ! du har måske også blæret dig lidt med at du har fået pony (det gjorde jeg smiley ) og det har bare gjort dem endnu mere sre og kede ..
    men som de andre siger , snak med dem , og måske lav noget andet der ikke har med heste at gøre ?

    håber det kunne hjælpe lidt (:


Kommentér på:
Veninde problem!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce