{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
246 visninger | Oprettet:

Træning til hoppekåring {{forumTopicSubject}}

Jeg har været med min hoppe vinny til en dyrskue og har fået at vide at hun mangler fylde i bagparten + at hun mangler fremaddriften i både skridt og trav.

Nu spørger jeg hvordan kan jeg træne det med hende? Hvilken øvelser er bedst til hun får mere muskelfylde i bagparten?

Håber nogen kan hjælpe
vh jessica

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Træning til hoppekåring
  • #1   20. jun 2008 tja vi kan jo starte fra en ende og tage det der ud fra...
    Muskel opbygningen skal jo styrkes og bruges for at udvikkel den nødvendige fylde....
    Prøv om du kan få den til at trække bagparten ind under sig du skal have bagparten med under alle forhold tag og læg en saddel på og tag en ekstra tøjle og find en måde at fastmontere den på saddelen så den kommer til at lægge sig mellem lår og balder og så begynd at longere så tit som muligt.. stille og rolig skal du så spænde den til så den trækker bagparten mere til.....

mere fremdrift skal ske ved at lave øninger, du får hesten til et gå stille og rolig frem, og så når man laver skrådt igennem så øger man fremdriften... brug evt en lille ridepisk og læg den til bagparten forsigtigt ikk noget med at stræfe den skal bare ligges på......
    start der fra.....

• #2   20. jun 2008 Okay mange tak det vil jeg prøve smiley

• #3   20. jun 2008 jamen det var da så lidt er det ikke nok så send lige en PB!!!

• #4   20. jun 2008 Jo skal jeg gøre hvis jeg får brug for det smiley

Kommentér på:
Træning til hoppekåring

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce