{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
420 visninger | Oprettet:

Kærestesorger? {{forumTopicSubject}}

Ja alle har prøvet det..
Min x slog op den 17. Januar i år, efter halvandet år.
vi havde lidt bagefter, begyndte at komme sammen(hemmeligt) den 5 April.. Så den 3. Juni ville han holde en pause, og den 5. fandt jeg ud af at han havde snakket med en pige i en måned, uden at sige det.. De havde lidt sammen og han slog op samme dag... Så begyndte de at komme sammen i går.
Jeg begyndte at snakke med min gamle bedste ven(som jeg havde sagt farvel p.g.a min x) igen i dag, og det er min x nu sur over.. Han har kaldt mig en billig løgner, falsk, og alt muligt...
og nu starter han noget pis om mig?

har bedt ham om at lade mig være, men han bliver ved med at ringe, og skrive en masse pis..
hvad skal jeg gøre s:?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kærestesorger?
  • #1   9. jul 2008 Meld ham ?(:

• #2   9. jul 2008 Melde ham (:?

• #3   9. jul 2008 Ja, for a svine dig til . og alt det ?(:

En a mine veninder blev truet, forfulgt og svinet til a x - kæresten - det meldte hun til politiet. så ringede de til ham, og sagde a han skulle stoppe hellers ville de hente ham til en snak på stationen(:

• #4   9. jul 2008 Så slemt er det heldigvis ikke (:
    - men det lyder da ikke for rart for hende, men godt at politiet gør noget!

EJ, jeg har sagt til ham at jeg godt vil være venner med ham på et tidspunkt, men at jeg har brug for tid og at der ikke er nogen grund til at svine hinanden til. - den svarede han så ikke på(sms)

Men var det, der rigtige at gøre? Så ham også lig i dag, og fik bare kuldegysninget og kvalme med det samme, og helt ondt i maven s:

• #5   9. jul 2008 Lyder ikk godt:/

R du bange for ham ?

• #6   9. jul 2008 Hej.

Kærestesorger har alle vist prøvet. Nogle gange er de bare værre end andre fordi der lægger en masse ting bag.

Du skriver du droppede din ven pga. x'en.
    Kunne din x ikke lide ham, eller hvad var den egentlige grund?

Det kunne jo være at x'en havde følt sig truet af din bedste ven, og troet der var mere i det end blot venskab.
    Og da du snakker med ham igen, kan han tro at der har været noget med jer længe.

Det er somregel sådan, med både drenge og piger at man gerne selv må have noget med andre, men den anden part må ikke.
    Jeg kan desværre ikke fortælle dig hvorfor han reagerer så voldsomt nu.
    Du kunne sige til ham at han ingen relation har til dig mere, og derfor ingen grund har til at kontakte dig.
    Medmindre han stadig elsker dig, hvorfor skulle han ellers kontakte dig fortsat?
    mhv Ellen.

• #7   9. jul 2008 Ellen:
    Jamen min x har altid været meget jaloux, og han har aldrig rigtig stolet på mig.
    - men min ven der, har jeg aldrig mødt, jeg skrev med ham og sådan.. Og han har da følt sig truet, min x, men alligevel? - han har altid snakket med mange piger nemlig, men jeg har aldrig måttet, og det er jo også det du siger..

Han har stadig følelser for mig, ved jeg, men ikke de samme.. Jeg tror bare han savner det vi engang havde, for han har aldrig haft så stærke følelser for andre end mig. men jeg ved ikke..

Tak for hjælpen (:

• #8   9. jul 2008 Måske vil han bare ikke have du kommer videre, men i stedet prøver at kæmpe for ham, og når du så ikke gør det for han ikke den respons han ønsker, og det er hårdt for ham.

• #9   10. jul 2008 Ja det kan være det er det.
    Men nu har jeg opgivet en masse for ham, ændret en masse, og gjort alt for ham, så vil sq begynde at tænke lidt på mig selv, som han selv gjorde for et halvt år siden..

• #10   10. jul 2008 Det synes jeg er en god idé.
    Man skal ikke køre rundt i det samme hele tiden, specielt ikke hvis det er ovre-
    Så får man intet godt ud af det og sig selv.
    Men pris dig lykkelig med at det er ham og ikke dig der tager kontakt hele tiden.
    Så kan man jo ligesom regne ud hvem der er mest desperat. For det tror jeg han er.

• #11   10. jul 2008 Ja det jo lig det (:
    - det tror jeg også han er. Men håber da at vi kan blive venner engang, for han er en skide god ven, og skide god at snakke med, bare ikke en god kæreste desværre /:

• #12   10. jul 2008 tjah
    Nogle gange ender det jo sådan.
    Min kæreste er min kæreste samt min bedste ven.
    Men vi tænker ens, og er ens, så derfor kan vi holde hinanden ud, og det er rart,
    Men når vi ikke er kæreser mere vil jeg helt klart foretrække at vi bliever venner, desværre er det ikke altid den ene part har lyst

• #13   10. jul 2008 Det jo også sådan det helst skal være.
    Nej selvfølgelig ikke, men hvis man har haft noget helt særligt samme, så på et eller andet tidspunkt, vil man bare helst altid have den person i sit liv(mener jeg).

• #14   10. jul 2008 Ja så har jeg lig fundet ud af at min x har været mig utro og låjet overfor mig i lang tid....

• #15   11. jul 2008 hm.
    Så ville jeg nok bare vælge og sige at han ikke var det værd.
    Men der er vi jo igen meget forskellige.
    Jeg ville i hvert fald ikke have fundet mig i det.
    Alle er mere værd end det.

• #16   11. jul 2008 Han er også historie nu.. Fuldstændig!

• #17   11. jul 2008 Okay.
    Når bare du er glad for beslutningen så er det også det rigtige. smiley

• #18   13. jul 2008 Ja, det jo det der er vigtigst (:
    - tusind tak for hjælpen!!

Kommentér på:
Kærestesorger?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce