Kærestesorger.. {{forumTopicSubject}}
Min kæreste (eller eks...) og jeg har gået igennem nogle lidt hårde ting, hvor vi ikke vidste noget.. Siden søndag har jeg gået og ventet på at han besluttede sig om han ville være sammen eller ej. I forgårs slutter han det så helt, men fortryder, og jeg springer direkte tilbage i armene på ham. Så kommer jeg hjem til ham, og vi har det virkelig fedt, er 'sammen', hygger og putter. Han siger også han elsker mig. Da vi vågner morgnen efter, fortæller han mig så han har et crush på en, men det ikke betyder noget for os.
Det gør mig herre ked af det, men jeg bliver hos ham. Så begynder han at tvivle på vores forhold ( endnu en gang) og jeg ligger bare i hans seng og græder.
Han siger at vi bliver sammen og at vi er helt okay, men han vil ikke rigtigt kysse mig osv.
Så tager jeg hjem, han siger endnu en gang at han elsker mig, og så.. 1 time efter, siger han at han ikke vil være i et fast forhold og det ikke skal være med mig..
I de fem dage jeg gik og ventede på hans svar, spiste jeg ingenting, og tabte mig tre kg.
Nu har jeg det bare af helvedes til, for jeg har vitterligt ingen venner i nærheden, fordi jeg isolerede mig selv helt med ham, og gav alt op for ham.. Har det bare som om at han lige så godt kunne have stukket mig en 50'er igår, og kaldt mig en luder.. Har det som om at jeg er lige ved at dø altså..
Og jeg syntes det er vildt hårdt ikke at tænke på. Jeg har ikke så utrolig meget at lave, da jeg som sagt isolerede mig selv fuldstændig med ham så jeg mistede mine veninder. Vi var sammen i et år.
Hvordan kommer jeg hurtigst muligt videre, i en situation som denne? Jeg elsker ham bestemt ikke mindre, og jeg savner ham stadig helt vildt.
Og lad nu for guds skyld være med at kommentere på at jeg 'kun' er fjorten. Det gør ondt alligevel.
sep 2009
Følger: 56 Følgere: 63 Heste: 1 Emner: 621 Svar: 11.249
Er der veninder til rådighed, så tag fat i dem også. Eventuelt prøv nogen du var tæt med før fyren her.
Det eneste der virker er at være ked af det, anerkende at sådan er det, og komme videre.
jun 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 317
sep 2009
Varm the, kakao og sådan kan helt sikkert også have en positiv effekt. Min bedste idé er virkelig at lade dig selv være ked af det så længe som du har brug for det, så du kan få løsnet op for alle dine følelser. Hvis du f.eks. godt kan lide at tegne, skrive eller synge, så brug det til at udtrykke hvordan du har det. Det kan virkelig være forløsende at kunne gøre noget for at udtrykke hvordan man ligesom har det.
Når du ligesom når dertil hvor du ikke længere er ked af det (eller har en tom fornemmelse i hele kroppen, som skyldes at du er mere ked af det end du kan håndtere lige nu) så er det tid til at begynde at anerkende hvad der er sket og komme videre med det hele.
Du er en køn pige (går ud fra at det er dig med pandebåndet på dit profilbillede) og tingene skal nok gå.
Du er velkommen til at skrive hvis det er.
aug 2008
Følger: 80 Følgere: 100 Heste: 7 Emner: 259 Svar: 7.247
Har du ikke engang haft nogle super godt veninder du kan opsøge? Sige undskyld fordi du godt ved du har isoleret dig, og sige at du måske vil prøve at være venner igen?
jun 2010
Følger: 72 Følgere: 70 Heste: 4 Emner: 49 Svar: 317
feb 2008
Følger: 95 Følgere: 118 Heste: 4 Emner: 232 Svar: 5.241
sep 2009
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 64 Heste: 6 Emner: 124 Svar: 9.496
du er nødt til at give det den tid det tager, føl som du føler, græd hvis det er nødvendigt, skrig hvis der er behov for det, vær vred når du føler vreden, kort sagt du må stå det i gennem, gør noget rart for dig selv, og følg nogle af de råd de andre er kommet med, is, chips, chokolade osv er en ok trøst i en periode.
jan 2009
Følger: 146 Følgere: 134 Heste: 4 Emner: 170 Svar: 658
Men et andet råd fra mig vil også være, at komme ud. Komme ud og få noget motion, snakke lidt med folkene i byen (hvis du bor i en by self), og se på alle de smukke ting du er omgivet af, og alle de herlige mennesker, du måske ikke lægger mærke til, men du ved de er der, og du betyder noget for dem!
sep 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 74 Svar: 796
okt 2004
Følger: 98 Følgere: 160 Heste: 5 Emner: 156 Svar: 9.684
Kærestesorger..