{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
342 visninger | Oprettet:

hmm.. hva sys i ville være bedst? {{forumTopicSubject}}

hva sys i ville være bedst både for mig og moni, nu ska i høre..

min moni, hende fik jeg for næsten et år siden og jeg elsker hende rigtig højt, men nu til sagen..
jeg føler ikke selv at jeg har tiden til hende længer, da jeg har nogle dejlige venner/veninder som heletiden vil være samn med mig, jeg har ikke rigtig lysten til at ride længere og mig og moni keder os vildt.. jeg elsker hende overalt! men jeg gider bare ikke ud til hende og ride fordi at det tar alt min tid..
jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gør, jeg vil ikke af med hende fordi jeg er meget bange for at hun ender et sted hun ikk skal være, ligesom min gamle pony som nu er solgt 6 gange på næsten et halvt år.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hmm.. hva sys i ville være bedst?
  • #1   13. jul 2008 hmm det er svært at sige måske trænger i begge til en pause fra hinanden. ikke for noget men jeg vil godt have den på ferie hjemme hos mig her i ferien og så har du jo mere tid til vennerne men så efter ferien kommer den hjem til dig igen. og hvis det er så vil jeg passe godt på den!!
    og så når hun kommer hjem igen så kan du jo se om det bare skal være en hygge hest som man rider indimellem eller om det bliver fultid... men det bestemmer du jo .......xD

• #2   13. jul 2008 hvor bor du hen af?
    vil hun blive redet?

• #3   13. jul 2008 vest jy land og ja hun vil blive redet hvis du vil have det hun kan stå her gratis og jeg sørger for fodder ovs.... og hun vil komme på fold hver dag
    jeg mangler nemlig også en selvskabs hest så lige nu vil jeg gøre hvad som helst for at min kan få en og snakke med ....og mine veninder er rigtig gode til at ride ovs.... vi vil nok mest komme til at ride ture og sådan hvis det er ......(jeg vil blive mægtig glad hvis jeg kunne låne hende)
    xD

• #4   13. jul 2008 vestjyland mellem tarm og nr nebel 1,7 km fra en lille by der hedder vostrup som har en teater efterskole (du har måske hørt om den)
    xD

• #5   14. jul 2008 okay,
    det lyder rigtig godt, men jeg har måske fundet ud af en løsning samn med min mor,,
    hmm.. men mange tak for tilbuddet smiley

Kommentér på:
hmm.. hva sys i ville være bedst?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce