{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad mener i
  • #1   11. sep 2008 det er bestemt ikke for dyrt! folk må tænke på at det er heste vi har med at gøre.

Du kan knap nok få en hund til den pris længere, så kan det jo ikke være for dyrt for TO heste.

Jeg ville sige hun sagtens kunne forlange 10- 11000 kr. for dem. men ikke længere ned end 9. smiley

• #2   12. sep 2008 Hvornår lærer folk at Miniatureheste koster. Man får dem ikke smidt i nakken!!! Prisen er som pernille siger helt fin.

• #3   12. sep 2008 jeg tror at det der går galt er at folk anser Miniaturehesten for at være en lille pony og små ponyer kan man få smidt i nakken for ingen penge. Har selv købt en sherlænder som selskabshest for 1500,- incl. 6 gul Orcnee (??) høns. Hønsene koster sgu mere end hesten hvis jeg skulle ha købt dem på legal vis *G*
    Men vi er nødt til at stå fast på prisen hvis vi ikke vil "forære" vores heste væk. I øjeblikket er der også en del stutterier der er stoppet grundet andre interesser og de sælger ud af deres heste til dumping priser.

• #4   14. sep 2008 Nej!!

• #5   14. sep 2008 katja - nej hvad???

• #6   24. sep 2008 Nej, jeg synes heller ikke 9000 kr er for meget for en kåret hoppe med føl, men situationen er sådan lige nu, at der ikke er salg i andet end det der står AMHA på. Og skal jeg være helt ærlig, vil jeg nok heller ikke gå ud og bruge penge på en Dansk Miniaturehest lige nu, med mindre den var ufattelig billig, for jeg kan heller ikke sælge noget, og nok er jeg ikke hestehandler, jeg er avler, men jeg er alligevel nødt til at sælge noget af mit avl for at kunne komme videre, og når det ikke kan lade sig gøre, køber man heller ikke ind.
    Der er ingen interesse for Danske miniatureheste, markedet er mættet, og når markedet er mættet falder prisen. DESVÆRRE.
    Lad os håbe det vender igen på et tidspunkt, når folk opdager at AMHA ikke er alt!

• #7   24. sep 2008 det er ikk dyrt!

Kommentér på:
Hvad mener i

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce