Lidt info ... {{forumTopicSubject}}
Hej alle ..
Nu sys jeg vi skal fortælle lidt om oz selv ..
Navn & alder
By
Lidt om dig
Lidt om hesten
Har du andre dyr
og hvis der er andet du vil fortælle
Jeg hedder Katja og er 18 år
Bor tæt på Gredstedbro/Ribe (villebøl)
Jeg bor på en gård sammen med min familie , svigerinde og min kæreste. Vi har i alt 3 heste og jeg er hjemme gående lige pt men søger job og tager muligvis Berider uddannelsen eller bare Landbrugs skole ..
Lidt om Maggie : Maggie er en fjordhest og er 5 år Hun nyder at ride ture men oz dressur og spring .. Hun er under optræning a mig og sys det går frem ad :d og mangler muligvis en til at ride Maggie engang i mellem
Andre dyr : jah jeg har en sød Kat ved navn fartstribe .. En hund ved navn Daisy, en ikke børnevenlig kanin og en masse undulater og en enkelt nymfe parakit ..
Det var så lidt om mig ..
mar 2008
Følger: 138 Følgere: 121 Heste: 11 Emner: 263 Svar: 7.602
By : kommer fra en lille by der hedder jordløse, på fyn:)
Lidt om dig : jeg bor hjemme, sammen med min storebror, mor og far:)
Jeg har to andre storebrødre, hvor den ene bor i horsens med sin kæreste og hendes søn:) og min ældste bror bor 8km fra mig hvor han bor med sin kæreste og hans to dejlige døttre på 3år og 10måneder:)
Lidt om hesten : Jeg har min egen vallak på 4år, han hedder Anton, og har selv redet ham til:) Han er blanding så ved ikk hvad der er i ham:S har haft ham siden d. 29/07-08:) så har jeg en lille shetter, der hedder lyngholms saga, som min ældste niece rider:)
Så står min storebrors hoppe her også, en traver som jeg træner:)
Har du andre dyr : Ja vi har tre hunde:) den yngste er springer spaniel, som hedder hannibal, oger fedt i år, den næste er 4år, og er labrador sort, og hedder knæk (læs hendes profil) og knæks mor trundte er 11år mener jeg da:S hun er os sort labrador:) alle hundene bruges til jagt, og hannibal er min fars nye jagt hund:)
Det var vidst det:)
sep 2006
Følger: 123 Følgere: 156 Heste: 2 Emner: 449 Svar: 1.610
alder: 12
by: jeg bor i stenstrup men den vej jeg bor på hedder løgeskov.
lidt om mig: jeg er en pige der elsker heste/alle dyr. min far og mor bor ikke sammen mer jeg var 9-10 da de gik fra hinane..
jeg bor sammen med min far palle fordi der er alle mine dyr...............
andre dyr: som jeg heldt selv har er en hund der hedder ina hende fik jeg til nytår af en à mine vender´s far. så har jeg også et hamster som jeg selv har købt han hedder buller. så har jeg beauty min pony jeg fik hende af min far. mit siste dyr er en kanin jeg har haft i 5-6 år han hedder ninnus.
de dyr min storesøster har: to heste felix hendes første pony som hun altid ville havde hun har også en hest der hedder silver doha hun er ny.
hun har også en hund nicki og en rotte miller det var det.
jeg har også en storebor som bor hjemme hos min mor hedvig han har fisk.
så har vi en kat sam´s hedder han, ham har vi allesammen.
hjemme hos min mor har vi en kat der hedder marius.
det var alle de dyr vi har.
jeg bor i et stort hus og alle mine dyr bor hjeme hos os.
sep 2006
Følger: 123 Følgere: 156 Heste: 2 Emner: 449 Svar: 1.610
jan 2007
Følger: 29 Følgere: 25 Heste: 4 Emner: 21 Svar: 212
By aalborg
Lidt om dig jeg har haft hest siden jeg var 11. jeg læser til sygeplejerske.
Lidt om hesten ejer en dejlig fjordhest på 8 år nu selv er han 16 år gammel men lige så frisk som da jeg fik ham i 2000.
Har du andre dyr . 3 hamster og en chinchilla
Lidt info ...
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside