{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
302 visninger | Oprettet:

Før man køber hest, {{forumTopicSubject}}

God aften HG'er .

Har haft to halvparter gennem tiden, men kunne inderlig godt tænke mig min egen .
- MEN .
Jeg er lige begyndt i 1g. arbejder ganske lidt, det mindste jeg har tjent en måned var 2500 ,- kr.
har fundet et opstaldningssted hvor det 'kun' tager mig 20 min med det offenlige.

Men mit spørgsmål var, jeg har fundet en rigtig fin hest, og muligvis opstaldning, men hvor meget skal man regne med om måneden i kroner og øre ?
Når man ligger ALT sammen ,

Og til jer som går på gymnasiet, - Hvordan får i det hele til, at køre rundt ???????

P.f.t

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Før man køber hest,
  • #1   17. sep 2008 Det kommer jo meget an på hvor meget de tager der hvor du har fundet opstaldning, og hvad der er med i prisen, for du skal huske at ligge udgifter til dyrlæge, forsikring, smed, foder (hvis ikke det er med i prisen) over i.. Men lav et budget hvor du regner sammen for hvor meget det koster dig om måneden, og hvor meget du tjener, det er den nemmeste måde at gøre det på.. Sådan gjorde jeg ihvertfald.. =)

• #2   17. sep 2008 vi regner ca. m. 5.000 kr om måneden, men jeg får så også enetimer og berider rider min pony nogle gange ;b

Kommentér på:
Før man køber hest,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce