{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vinduespudsning inde og ude 1.500 kr.
  • Montere 2 vinduer på Liselejevej 8a 2.300 kr.
  • Skifte patron i Børma-greb 1.000 kr.
  • Jeg kan ikke låse min udestuedør, tror den er sunket lidt 540 kr.
  • Tilslutning af el komfur - autoriseret elektriker 500 kr.
  • Kanalsøgning på tv 640 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Når man køber hest ?
  • #1   25. maj 2009 Mange vil gerne have noget at sammeligne med, og det plejer jeg også at bestemme mig for. Men ender altid med at købe en af de 2 første.. Men hvis man gør det skal man være ret sikker på hvad man vil have af hest.

• #2   25. maj 2009 næh hvis man prøver en, og den føles rigtig, så køb den inden det er for sent...

jeg prøvede aldrig nogen heste da jeg købte isabella.. jeg så hende på marken og fik hende hjem på prøve.. og har aldrig fortrudt det smiley

• #3   25. maj 2009 Ved vores første hest, så vi på én, men den gik ikke igennem handelsundersøgelsen, så så vi på 5 mere før vi fandt den rigtige.
    Ved min 2. hest så vi kun på én, og den var så iorden, og så købte vi ham (Cato-Boy).
    Ved min 3. hest, så vi kun på én, og der vidste jeg godt at det skulle væe den, men vi så på 3 mere som ikke rigtig var noget. Men den hest som vi forelskede os i, gik ikke gennem handelsundersøgelsen. Så så vi på 12 mere, og så fandt vi "The only one". Men jeg havde på fornemmelsen at det blev ham allerede fra annomcen, men vi vil gerne se på nogle flere.

Tror man skal kigge til man har fundet hesten man bare svinger 100% med, og så være HELT sikker, evt. kigge på 1-3 stykker mere.

• #4   25. maj 2009 Jeg fik part på Thor, inden jeg købte ham. Jeg ville faktisk bare have noget midlertidigt at ride på, men da jeg var ude ved ham anden gang, og han kom hen i trav og nussede mig på skulderen, var jeg solgt xD

• #5   25. maj 2009 ' jeg synes, at man skal ud at kigge på nogle stykker indtil man bestemmer sig, for det skal jo nødig være forkert.

Zakki havde jeg været vild med fra første dag jeg så ham (han gik undervisning med sin daværende ejer efter jeg havde fået undervisning på min pony), og jeg var ude at kigge på 4 ponyer inden jeg var ude at se på ham, men jeg behøvede ikke at prøve flere, for det var ham jeg ville have lige fra første øjeblik jeg havde set ham :b. Han var ikke engang sat til salg, da vi købte ham ;b. (Det skal lige siges, at Mie (hans daværende ejer på det tidspunkt) gerne ville have, at jeg skulle have ham, hehe).

Men helt sikkert, tag ud at prøve nogle stykker og hvis der så er en, du bare er helt forelsket i EFTER du har prøvet nogle stykker, jamen så er det vel den du skal have smiley

• #6   25. maj 2009 Wahir var den første og eneste vi så på :o) var helt solgt i ham, selvom han lignede en klump uld :o)

• #7   25. maj 2009 Altså jeg prøvede en pony og der vidste jeg, at det skulle bare være den! Så prøvede vi en efter, men den hamlede slet ikk op til den første jeg prøvede.
    Så altså jeg vil sige at det er ens følse smiley

• #8   25. maj 2009 Jeg prøvede en... Da jeg så ham først synes jeg egentlig han lignede lort. Han var virkelig tynd og så var han mere eller mindre panisk. Og han var rimelig håbløs at ride også -kæmpe stædig. Men da jeg stod af faldt han bare helt sammen og havde sådan nogle ulykkelige øjne at jeg blev nødt til at købe ham.

Fandt efterfølgende ud af at han havde flyttet 3 gange på en mdr og havde haft 23 rytter på 21 dage i salgsstalden så tror da pokker han havde stress. De første par mdr keglede han rundt og jeg fortrød næsten at have købt ham -men nu har jeg verdens bedste hest -han er simpelthen en charmetrold.

• Fia Dufour .
    Fia Dufour . Tilmeldt:
    jul 2008

Følger: 1 Emner: 58 Svar: 268
    #9   25. maj 2009 Jeg prøvede to og så fandt vi en vi var meget interesseret i...men han blev solgt til anden side....så skrev jeg det samme spørgsmål som dig næsten...og så at mange købte nr. 7 hest de var ude og kigge på...og sjovt nok skull jeg kigge på nummer 7 hest dagen efter...og det blev ham...fik ham sidste lørdag og han er helt fantastisk....!!!!

Har hele tiden fået afvide at det virgtigeste er din mave fornemmelse....du er ikke i tvivl... jeg er bare glad for nu at det ikke blev nr. 2 hest jeg købte...

• #10   25. maj 2009 Har ikke nogen regler for hvor mange man skal prøve...
    Vil hellere råde til at man prøver den samme flere gange, så man oplever den i flere sammenhænge, og måske også kan sikre sig, at den ikke bare havde en af sine sjældne gode dage.

Kender en der købte lidt for hovedkuls efter en gang, fordi hun faldt for en lækker hest, men nu kan hun ikke magte den, fordi den er alt for stærk og hingstet. Det havde hun måske opdaget, hvis hun havde prøvet den flere gange.

Kommentér på:
Når man køber hest ?

Annonce