{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.145 visninger | Oprettet:

Føler mig Snydt!!! (køb af hest ) {{forumTopicSubject}}

Er stiktosset og må lige ud med det her.

I juli var jeg ude og se på en super dejlig 3-års hingst hos en af min mors venner der har et mindre stutteri. Det var bare en rigtig drømme hest, virkelig smuk og dejlig dejlig gang! Vi blev lovet at få lov at se denne smukke hest igen PLUS vi blev lovet førsteret på den.
Nå, men vi aftaler så at skulle se den i ridehus indenfor den næste uge eller to, men da hesten bliver halt må det jo så blive udsat. Desværre da den e lige ved at komme sig får smeden sømstukket den og laver en masse ged, så der går yderligere et stykke tid.
En dag hører vi så at den var blevet kastreret, og det kan vi jo ikke rigtig forstå, da det jo godt kunne være vi ville have den som hingst, men jaja. Et par dage før det havde vi spurgt til om vi snart kunne se ham, hvor de havde sagt at det var meget tæt på, så vi regner jo selvfølgelig med at få lov at se ham.
MEN så her for et par dage siden ser jeg ham så oprettet herinde på HG solgt til en anden, og det havde han højst sandsynlig også været da vi snakkede med dem lige inden kastrationen?!?!?!?!
Blev bare så gal over at se det. Helt ærligt for det første var vi blevet lovet førsteret, for det andet er vi "venner" med hende og for det tredje kunne de jo bare have sagt hvis de ikke ville handle med os?! Hvad er det for en mærkelig opførelse?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Føler mig Snydt!!! (køb af hest )
Kommentér på:
Føler mig Snydt!!! (køb af hest )

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce