{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
586 visninger | Oprettet:

Salg af fjordføl {{forumTopicSubject}}

Ja jeg skriver egentlig dette indlæg af frustration. Vi har dette dejlige hingsteføl til salg. Han har god afstamning, gode bevægelser og et fint eksteriør. Men alligevel får vi stort set ingen henvendelser. Har med vilje ikke sat nogen fast pris på ham, for ikke at skræmme folk væk. Så det kan jo ikke være pga prisen.

Vil egentlig bare høre andres erfaringer med salg af føl. Er vores føl ikke interessant eller er markedet bare "dødt" pt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Salg af fjordføl
  • #1   21. okt 2008 enig med maja og tror også at det at han er hingst spiller en stor rolle da det ikke altid er let at finde opstaldning til hingste. så måske i kunne skrive at han kan kastreres for en mer pris af X antal kroner og at han evt kan blive hos jer den tid de anbefaler at de holdes fra hopper efter kastrasionen(hvis altså i har mulighed for dette)

• #2   21. okt 2008 Tak for jeres råd.
    Er også klar over at hoppeføl er mere eftertragtede end hingste. -skal heller være nogen hemmelighed at vi havde håbet på en hoppe ;o)

Problemet er at vi helst skal af med ham så snart han er vænet fra, da vi ikke selv har mulighed for at have en hingst gående.

• #4   21. okt 2008 Pris...

Som køber ville jeg ikke henvende mig på annoncer uden pris. Jeg finder det lidt useriøst.
    Selvom jeg godt forstår dit argument, ville jeg alligevel sætte en vejledende pris på smiley

Måske tror folk at dit føl er hammer, hammer dyrt siden prisen er hemmelig.

• #5   21. okt 2008 Diana K: Hmm det kan jeg godt følge. Synes også bare det er svært at sætte en pris på ham. For i sidste ende er det ikke prisen, der skal skille ham fra det rette hjem. Men omvendt vil vi da selvfølgelig også have det for ham, som han er værd. Hvis du forstår...;o))

Men hvad er realistisk for en fyr som ham? 6-7000 kr?

• #6   21. okt 2008 marked er dødt i tiden og et hingeste føl ikke særlig eftertraget kan i ikke få den opstaldet et sted hvis ikke for ham solgt han er ellers fin og skal selv have fjordens marcus på min hoppe sisse regner jeg med... men venter til marked vender lidt igen...

• #7   21. okt 2008 christina :
    For at vær eærlig har jeg kiggte meget på din lille dreng vildt forelsket i ham men har dvs ikke skrevet Pga den dårlige Økonomi Pt ..

• #8   21. okt 2008 Har kigget din hoppe ud.

Nu har jeg fået kigget nærmere på din hoppe og føl. Jeg vil bestemt mene at føllet bør koste omkring de 6000+. Lavere bør du ikke gå ned med mindre du kommer helt i bekneb.

Forventer bestemt også at Sætte min Sussi føl til 6000+xxxx alt efter køn.

Du kan altid klarlægge nogle af stamfædrendes præstationer og hopperne med. Hvad er der af tendens i afstamningen (i min hoppe er der springafstamning).

I din hoppes galleri bør du beskrive sind, bevægelse og hvad I bruger hende til.

Fjordens Marcus er en lækker hingst

• #9   21. okt 2008 Takker meget for jeres kommentarer og gode råd. Vil gå ind og uddybe lidt mere om både hoppe og føl i morgen smiley

Kommentér på:
Salg af fjordføl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce