586 visninger
|
Oprettet:
Salg af fjordføl {{forumTopicSubject}}
Ja jeg skriver egentlig dette indlæg af frustration. Vi har dette dejlige hingsteføl til salg. Han har god afstamning, gode bevægelser og et fint eksteriør. Men alligevel får vi stort set ingen henvendelser. Har med vilje ikke sat nogen fast pris på ham, for ikke at skræmme folk væk. Så det kan jo ikke være pga prisen.
Vil egentlig bare høre andres erfaringer med salg af føl. Er vores føl ikke interessant eller er markedet bare "dødt" pt?
jul 2007
Følger: 57 Følgere: 121 Heste: 1 Emner: 302 Svar: 4.506
feb 2007
Følger: 3 Følgere: 6 Heste: 2 Emner: 3 Svar: 9
Er også klar over at hoppeføl er mere eftertragtede end hingste. -skal heller være nogen hemmelighed at vi havde håbet på en hoppe ;o)
Problemet er at vi helst skal af med ham så snart han er vænet fra, da vi ikke selv har mulighed for at have en hingst gående.
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 450
Som køber ville jeg ikke henvende mig på annoncer uden pris. Jeg finder det lidt useriøst.
Selvom jeg godt forstår dit argument, ville jeg alligevel sætte en vejledende pris på
Måske tror folk at dit føl er hammer, hammer dyrt siden prisen er hemmelig.
feb 2007
Men hvad er realistisk for en fyr som ham? 6-7000 kr?
nov 2005
Følger: 140 Følgere: 136 Heste: 7 Emner: 192 Svar: 2.074
maj 2007
Følger: 125 Følgere: 204 Heste: 8 Emner: 220 Svar: 1.122
For at vær eærlig har jeg kiggte meget på din lille dreng vildt forelsket i ham men har dvs ikke skrevet Pga den dårlige Økonomi Pt ..
jan 2008
Følger: 25 Følgere: 38 Heste: 12 Emner: 63 Svar: 450
Nu har jeg fået kigget nærmere på din hoppe og føl. Jeg vil bestemt mene at føllet bør koste omkring de 6000+. Lavere bør du ikke gå ned med mindre du kommer helt i bekneb.
Forventer bestemt også at Sætte min Sussi føl til 6000+xxxx alt efter køn.
Du kan altid klarlægge nogle af stamfædrendes præstationer og hopperne med. Hvad er der af tendens i afstamningen (i min hoppe er der springafstamning).
I din hoppes galleri bør du beskrive sind, bevægelse og hvad I bruger hende til.
Fjordens Marcus er en lækker hingst
feb 2007
Salg af fjordføl
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside