{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  træning af rygmuskler fra jorden?!
  • #1   26. okt 2008 Longer den og prik den evt ved lysken så den kommer op og lofter sig .. og sørg selfølgerlig for at Røven kommer med ..
    Prik den kun enkelte gange så den ikke føler det som irritarition..

Træn bomme og Kavalettier .
    Og løspsrpring specielt Kombinationer og evt tempo spring ..

Lav stræk øvelser med gulerødder eller lign ..

• #2   26. okt 2008 Jeg longerer som Kirsten Hansen (se evt. på Epona TV hvor der er en serie med hendes måde at longere på). Hesten går frem og ned og bruger derfor ryg og bagpart - så længe man altså ikke jager på den, man skal drive ganske stille (når den er klar til det), men aldrig jage så den mister takt.

Derudover bruger jeg akademisk dressur fra jorden, men det skal du have en til at vise dig, da man kan gøre mere skade end gavn hvis man ikke gør det korrekt.

Bomme i både skridt og lidt i trav er også gode, det er jeg så ikke nået til endnu, da vi har haft andre ting der var mere "vigtige".

Gennem strækøvelser og massage sørger jeg for at han ikke bliver stiv og øm.

• #3   26. okt 2008 linda v
    ved du hvor man evt kan få noget hjælp til akademisk ridning? det vil jeg nemlig meget gerne lære...

og så har jeg fået af vide af en frieser avler at jeg ikke m ride hende ned med hovedet da hun så ikke kan blive kåret. så tænker om hun stadig bruger ryggen hvis hun holder hovedet som friesere nu gør? men stadig bare bruger bagparten mere?

• #4   26. okt 2008 Jeg kender ikke så mange der underviser i akademisk dressur, men jeg ved at der ofte er kurser rundt omkring i landet =0)
    Prøv at gå ind på www.dressageinharmony.dk - der er der mange der kan hjælpe dig =0)

Nu kender jeg ikke overdrevet meget til Friesere, men deres karakteristiske høje benløft og høje halsrejsning vil jeg mene gør det umuligt for den at bruge ryggen korrekt og dermed bruge sin bagpart korrekt. For at hesten kan bruge sig korrekt skal den strække halsen "ud af kroppen" - det kan en Frieser godt lære, men det vil fjerne noget af de høje knæløft, hvilket nok vil give en ringere karakter ved en evt. kåring.

• #5   26. okt 2008 Smutter

• #6   26. okt 2008 Held og lykke

• #7   26. okt 2008 Cavalettis er rigtig godt nemlig fordi hesten skal bruge ryggen for at komme ordenligt over.

Kommentér på:
træning af rygmuskler fra jorden?!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce