{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

kan det gå meget værre??? {{forumTopicSubject}}

Jeg skal simpelthen lige læsse af......

Købe en 2 års hingst i september og fik ham hjem. Det , skal siges at han vejede 150 kg for lidt og var et sørgelig syn at se. Men som jeg nu er, så er det da ting der kan rettes op på. Dyrlæge gik med til at kasterer ham rimelig hurtig, også for at nedsætte stofskiftet for at han nemmere kan tage på. Dette blev så gjort, en uge efter kastarationen var der så naturligvis gået betændelse i det, og han skulle have medicin, hvilket normalt ikke er noget problem, men men men.... Efter at han havde fået medicin to dage stod han med 40 i feber og har total dehydreret og måtte akut indlægges. Der var han så i 3 dage og måtte så komme hjem i karantæne indtil vi fik svar på om det var smidtsomt. det var det heldigvis ikke. Det har så gået fint over længere tid. Han har taget omkring 80 kg. på og er ved at være køn og kigge på. og dyrlægen er yderst tilfreds med hans fremgang på alle områder. MEN så er der lige kasterations såret, det er selvfølgelig ikke i orden endnu og skal nu have dyrlæge igen igen.
Må sige jeg efterhånden har fortrudt købet ret kraftigt og så alligevel ikke, men når man får en dyrlægeregning på 15000 kr, så er man ikke særlig glad og slet ikke som lærling. Men nå han er nu en dejlig hest. Pasta og ketchup er jo også mad:-) Men nej hvor det nu træls.....
Tak fordi i gad og lytte.....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det gå meget værre???
Kommentér på:
kan det gå meget værre???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce