{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
268 visninger | Oprettet:

AARGH! - "Du tvinger hende i holdning" {{forumTopicSubject}}

Vær så venlig, at kigge Flickas profil, og kig de to sidste kommentarer -,-´ !
Kan man ikke <b>ride</b> sin hest til biddet uden at tvinge den i holdning nu ?!

Okay. Det gør mig altså gal sådan noget. Det sårer sku at få sådan nogle kommentarer - kan man tillade sig at skrive sådan, når man ikke kender personen ??!

undskyld mit sure opstød, men bliver egentlig ked af det, når man får den slags kommentarer -,-´

- jeg kan godt ride Flicka i holdning uden bid smiley
Knus

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  AARGH! - "Du tvinger hende i holdning"
  • #1   11. nov 2008 jammerligt.. folk der rider uden bid sviner folk der rider med bid:S

man tvinger ikke en hest til at gå til bidet når den selv giver efter, og som du selv siger kan du os uden bid..

Kan godt forstå du er sur, men folk der rider uden bid mener at bid er totalt dyremishandling

• #2   11. nov 2008 det kan jeg godt forstå du er sur/såret over. det er jo ikke rart at få sådan en beskyldning.. bare ignorer den!

Maria C
    "men folk der rider uden bid mener at bid er totalt dyremishandling"
    jeg rider bid men jeg mener ikke at folk der rider med bid er dyremishandlere og jeg har heller aldrig skrevet negativt til en bidrytter om denne persons brug af bid, medmindre de har overfaldet mig først!
    pas på med at generalisere.. for det er derfor at mange bidrytter og bidløserytter er "fjender"

• #3   11. nov 2008 *.•*•.CHIARA&SUZ.•*•. *
    Så er du en af de få bidløserytter som mener man har hver sin mening.. for har op til flere gange set tonsvis af bidløserytter der har sat og svinet os med bid for groft, hvilket man bliver negativ over.. og der er mange herinde som sviner dem med bid

• #4   11. nov 2008 Maria C
    kan måske godt være det har jeg ikke tjek på.. men jeg ser helt vildt ofte at bidryttere sviner bidløse til.. jeg har især været udsat!!!!
    man bliver kaldt hellig, storsnuet, bedrevidende, osv
    og det er ikke særlig sjovt!!!

• #5   11. nov 2008 Jeg ved måske godt hvor de har det fra.
    Det er ikke fordi du på den måde tvinger din hest i holdning, det er fordi hun knækker på det svageste punkt i nakken - og så vil hesten på den måde virke tvunget i holdning (og er det nok også i de fleste tilfælde).

Det er det der ligger i. Ikke det at du bruger biddet.
    Det er i hvert fald mit udgangspunkt. Jeg rider selv ikke helt uden bid endnu. Det er hesten ikke klar til - men det kommer snart.Vi skal bare lige være lidt mere rolige først.
    På dine hænders holdning viker det som du bevæger biddet og så vil det altid virke tvunget - desværre.

• #6   11. nov 2008 *.•*•.CHIARA&SUZ.•*•. *
    Netop det der er sket for mig bar med en bidløsrytter.. så tror et eller andet sted vi er lige gode om det:S

Men jeg har det sådan lidt jeg rider både med og uden, men bliver sur når andre sviner nogle

• #7   11. nov 2008 Jeg er altså enig i noget af det Linette siger .. ....

• #8   11. nov 2008 ej okay. De billeder jeg kan se tvinger du altså IKKE hesten ned !

hvad er det for noget bras (undskyld til jer der mener det er sådan) men altså "man tvinger hesten i holdning med bid" øøhhhh nej ? man KAN tvinge hesten iholdning med bid, men det mange af de bidløse ikke forstår er at biddet ikke er hårdere end hånden der styrer det, og når man kn se tøjlerne er løse kan biddet jo umuligt tving hesten iholdning ? smiley

• #9   11. nov 2008 Sarah K: Hvilket er du enig i ?

jer andre: Tak for opbakning smiley

• #11   12. nov 2008 ***camilla skov*** : Tusind tak - det har jeg også prøvet at forklare, men så skriver hun bare "det er jo ikke ondt ment" men jeg kan ikke se det som noget positivt at man får atvide, at mantvinger hesten i holdning smiley

Kommentér på:
AARGH! - "Du tvinger hende i holdning"

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce