{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
993 visninger | Oprettet:

opstaldning?? {{forumTopicSubject}}

jeg har fået tilbudt en stald med 4 bokse- skal kun selv bruge de 2- men da jeg ikke har bil el kørekort skal jeg gå frem og tilbage to X dagligt.

Jeg tænkte om det kunne ha interesse for nogen overhovedet, hvis det er delvis selvpas så man deles om tingene så den ene part lukker ud og fodrer morgen og den anden aften evt?

Enten med eget foder el foderet på stedet?

Der er (2 hk) lagt i 4 folde- en ridebane.

Men ville det kunne fange nogen overhovedet??

Vi er jo på den trælse tid af året hvor dem der mangler har svært ved at finde- men på den anden side er der en rideskole, en privat gård med dertilhørende ridekluk- ellers har mange private jo hesten hjemme hos sig selv el naboen.

Så jeg ved ikke rigtigt om man kan el ikke kan? Ville det fange dig?

Det er i Bølling v/ Egtved 16 km fra Vejle- der ligger ingen ridebutikker i nærheden- det er jo ude på landet. Men der ligger Egtevd rideskole 2 km derfra ca. Så der er ikke så langt til rideskolen- Hedelykke ligger ca 4 1/2 km derfra- privat opstaldning/rideklub i et. Dernæst er der privat opstaldning ude omkring så der er mulighed for nye bekendtskaber.

Jeg får egentlig et problem i at skulle frem og tilbage 2 X dagligt selv når jeg skal i arbejde igen da jeg skal gå de 1 - 1 1/2 km fra bussen og derud. Men det vil jeg tag med. Men det vil være en del nemmere og langt rarer for mig at ha en el to til at deles om morgen el aftenvagt. Jeg vil lukke ud meget tidligt når jeg kommer i arbejde da jeg vil skulle med bus ud og ordne inden jeg ville skulle videre med bus, og det hele skal passe sammen. Men vores vil heller ikke stå ret meget inde, og de fleste vil jo helst ha en del udetid til deres heste.

Jeg regner med en fold måske skal være til vinter og 3 til sommer så de ikke behøver de store mængder foder om sommeren alt efter hvor grimme foldene vil blive.

Men er det noget der kan fange nogen???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  opstaldning??
Kommentér på:
opstaldning??

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce