{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.053 visninger | Oprettet:

indlagt i 2 dage uden dianogse {{forumTopicSubject}}

det hele startede i torsdag hvor jeg fik meget voldsomme smerter... har aldrig prøvet noget lign. jeg var grædefærdig...

jeg får min mor til og køre mig til egen læge fordi jeg har så ondt at jeg ikk selv kan... hun tog 3 blodprøver og 1 urin men umidelbart ikk se noget så hun vil sende dem til dyrkning... hun undersøgte mig men ku ik gøre mere end at gi lidt smertestillende men som IKKE hjalp..

da det blev torsdag aften gjorde det så ondt jeg ringede til skadestuen som anbefalede lægevagten men havde jeg så ondt at jeg ikk ku holde det ud måtte jeg komme ind til dem (de ligger lige ved siden af hinanden på Aalborg syghus)...

jeg ringede efter min mor og ente med at tage på skadestuen pga de voldsomme smerter..

de valgte at indlægge mig da de ikke kunne finde nogle umidelbar forklaring... jeg fik taget en urin prøve hvor de så blod i... så de mistænkte jo nyresten....

de tog blodprøver og jeg kom i en ct scaning men nej det var nyresten... jeg havde ikke forhøjet infektionstal så det ku ikke være blindtarms betændelse....

det skal siges at jeg havde smerter i højre side nede omkring underlivet..

nå jeg var indlagt til lørdag og fik taget utalige blodprøver og urinprøver...

ved stuegang lørdag sagde lægen at de ku ikk se noget billederne, blod og urin prøverne... men fordi jeg havde fået noget morfin lign. præparater var han sikker på at det var forstoppelse... så jeg fik aførings middel og blev uskrevet og sendt hjem...

det skal nævnes at jeg har taget det morfin lign præparat i ca 4 år pga dårlig ryg og har ALDRIG oplevet forstoppelse...

jeg havde stadi´g ondt søndag (i går) så ringede til lægevagten og fik dem til og sende en læge ud da jeg ikk havde nogen til og kører mig... hun undersøgte mig og mærkede bl.a. i min numse at jeg ikk havde noget aføring deroppe (som man normalt ville have hvis man havde forstoppelse).. og der hvor jeg havde ondt var da mere underlivet end maven....

hun mener at det endometriose ( læs om det her www.netdoktor.dk/sygdomme/fakta/ endometriose.htm )

det kan bedre hænge sammen med min smerter osv...

men synes det er utroligt at jeg var indlagt i 2 dage uden og få en ordenlig dianogse og fordi de ikk ved hvad de skal med mig så udskriver de mig på meget tyndt grundlag.... og så kommer en ung dygtig læge og og giver en dianogse som passer utroligt godt på mine syptomer... grrr.... jeg blir så sur.... og skuffet og de tdanske sundheds system...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  indlagt i 2 dage uden dianogse
Kommentér på:
indlagt i 2 dage uden dianogse

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce