{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
622 visninger | Oprettet:

Pablo Montoya's pris? {{forumTopicSubject}}

Hvad vil i skyde på han er værd?
navn: Pablo Montoya
alder: 9 år (3.juli 1999)
højde: 170 cm
Forældre: far: Pablo van Berkenbroeck (fra et tysk spring-stutteri) morfar: Bonheur
Dressur: han har vundet til og med LB3 og har gået en enkelt LA1, men jeg regner med at han skal ud og gå flere LA1'ere her over vinteren. Han kan alle øvelser til og med LA4 og nogle videre op, bl.a. træner vi changementer, galop-piuetter og travers både i trav og galop.
spring: vi har sprunget LC på c-plan, men det er kun fordi han er lidt for forsigtig. I sommers har han sprunget en MB-bane, og han har sprunget 140 på okse. og han er af berider vurderet til MB-MA i spring - hvis han lige tager sig sammen og dropper kyllingen xD

derudover er han super sød, han går lige i trailer, og er nogenlunde trafiksikker (rider næsten aldrig på vej, men har da skridten langs Viborgvej i myldretiden), og i stalden er han den sødeste hest man kan tænke sig (:

(Jeg har haft han i et år, og da jeg fik ham, havde han aldrig prøvet at springe, og han havde haft en pause på ca. to år fra dressuren, så han kunne mere eller mindre ingenting for 1 år siden!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pablo Montoya's pris?
Kommentér på:
Pablo Montoya's pris?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce