Pablo Montoya's pris? {{forumTopicSubject}}
Hvad vil i skyde på han er værd?
navn: Pablo Montoya
alder: 9 år (3.juli 1999)
højde: 170 cm
Forældre: far: Pablo van Berkenbroeck (fra et tysk spring-stutteri) morfar: Bonheur
Dressur: han har vundet til og med LB3 og har gået en enkelt LA1, men jeg regner med at han skal ud og gå flere LA1'ere her over vinteren. Han kan alle øvelser til og med LA4 og nogle videre op, bl.a. træner vi changementer, galop-piuetter og travers både i trav og galop.
spring: vi har sprunget LC på c-plan, men det er kun fordi han er lidt for forsigtig. I sommers har han sprunget en MB-bane, og han har sprunget 140 på okse. og han er af berider vurderet til MB-MA i spring - hvis han lige tager sig sammen og dropper kyllingen xD
derudover er han super sød, han går lige i trailer, og er nogenlunde trafiksikker (rider næsten aldrig på vej, men har da skridten langs Viborgvej i myldretiden), og i stalden er han den sødeste hest man kan tænke sig (:
(Jeg har haft han i et år, og da jeg fik ham, havde han aldrig prøvet at springe, og han havde haft en pause på ca. to år fra dressuren, så han kunne mere eller mindre ingenting for 1 år siden!)
dec 2006
Følger: 71 Følgere: 67 Heste: 3 Emner: 37 Svar: 190
^de er helt fra februar
jul 2006
Følger: 63 Følgere: 159 Heste: 4 Emner: 276 Svar: 1.733
dec 2006
men hvad ville du i givet fald give/hvad er han værd?
jul 2006
Følger: 63 Følgere: 159 Heste: 4 Emner: 276 Svar: 1.733
dec 2006
han er i foråret vurderet til ca 80 xD
såå kunne godt tænke mig at få ham vurderet igen (:
Pablo Montoya's pris?
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside