246 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Bid ikke bid"
bid/ ikke bid
Hej HG til Maj begynder jeg at tilride min pony. Jeg har vendt hende til sadel og (bid) men hun er ikke glad for bid, og jeg er bange for at jeg kommer til at "mishandle"/bruge bidet forkert. Je...
Hej HG til Maj begynder jeg at tilride min pony. Jeg har vendt hende til sadel og (bid) men hun er ikke glad for bid, og jeg er bange for at jeg kommer til at "mishandle"/bruge bidet forkert. Je...
Skrevet af: Amalie B. Platz - 4. nov 2012
Bid
Må man bruge bombers D-ring Happy Tongue til dressurstævner? Mangler et bid der minder om Danish Guard da min hest fungerer perfekt på det, men det må kun bruges til springstævner og ikke dressur…
Må man bruge bombers D-ring Happy Tongue til dressurstævner? Mangler et bid der minder om Danish Guard da min hest fungerer perfekt på det, men det må kun bruges til springstævner og ikke dressur…
Skrevet af: Liva J - 18. sep 2022
Bid
Hej HG Jeg har en tre års som tygger meget i bidet(har fået ordnet tænder) Lige nu går den med den delt bid med gummi, men dette synes jeg ikke fungere. Den kan ikke gå med bid uden gummi Har i n...
Hej HG Jeg har en tre års som tygger meget i bidet(har fået ordnet tænder) Lige nu går den med den delt bid med gummi, men dette synes jeg ikke fungere. Den kan ikke gå med bid uden gummi Har i n...
Skrevet af: Josefine og Bette Nøk<3<3 - 21. aug 2021
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af lamper 900 kr.
- Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
- Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
- Lavet et makeup bord 750 kr.
- Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
- Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.
jul 2008
Følger: 55 Følgere: 52 Heste: 1 Emner: 3 Svar: 25
jan 2007
Følger: 34 Følgere: 32 Heste: 2 Emner: 2 Svar: 23
jul 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 105 Svar: 741
jul 2008
Følger: 25 Følgere: 23 Heste: 2 Emner: 105 Svar: 741
Bid , ikke bid .
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside