{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Bid
  • #1   21. aug Har du overvejet om bidet er for langt? Det ændrede helt vildt meget for min at det blev et nummer kortere. Han havde tygget gummiet af et to-delt d-rings bid. Samme bid et nummer kortere har ikke et tandmærke

• #2   21. aug Det er et godt bud med længden, de fleste rider med for langt bid.

Men der ud over så er der heste som bare er læææænge om at vende sig til bidet og acceptere det.

• Doktor Who
    Doktor Who Online Tilmeldt:
    aug 2016

Følger: 22 Følgere: 29 Emner: 29 Svar: 3.562
    #3   22. aug 1) Naturligvis, passer længden, hverken for lang eller kort.
    Havde dyrlægen ifm tænder kommentarer til, hvor meget plads der var, eller andet? Af og til er der mindre plads end vi tror, og så duer vores ideer om "milde, tykke bid" jo slet ikke.

Hvad mener du med, at den ikke duer til bid uden gummi? Hvad er tidligere erfaringer?

• Lisette S
    Lisette S Online Tilmeldt:
    maj 2020

Følger: 1 Følgere: 37 Emner: 9 Svar: 286
    #4   22. aug Ofte er gummibid alt for tykke. At hesten er sensitiv er ikke en hindring for et alm. bid, det kommer alt sammen an på hånden der holder tøjlen. Et tykt bid vil kunne gøre det smertefuldt for hesten at lukke munden. Jeg starter alle heste på et tyndt todelt baucher. Vi har haft mange arabere og de er om nogen, ofte meget sensitive i munden. Tynde bid er bedst til dem og helst ikke for mange led da det giver dem uro. Baucher har ophæng for yderligere ro. Jeg tænker det var værd at prøve på din. Husk at give det i hvert fald en måned før du konkluderer noget, og især på en unghest der først lige er startet. Det at hesten tygger på biddet er ikke dårligt i sig selv. Kig på hvordan hesten bevæger sig og sørg for at den bliver uddannet i sin krop, i stedet for at fokuserer alt for meget på biddet smiley

Kommentér på:
Bid

x