30. apr 2006 Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.044
Jubii har fået mit drømmejob :o) {{forumTopicSubject}}
Wee har længe søgt efter et job i en børnehave, men har haft svært ve og komme ind.. Har været til 2 samtaler, men har aldrig været ehldig nok..
Så igår aftes der skrev en herinde fra til mig, som jeg har skrevet en del med.. Hun arbejder i børnehaven her i byen..
Og ja, de mangle lige en vikar.. Så hun ville høre om jeg var int, for så ville hun lige nævne mig idag at jeg var :o)
Jeg skrev straks til hende igår, og sage at jeg var meget int..
Børnehaven ringe så kl ca. halv 9. Og ja, så var jeg til samtale kl halv 12 og fik jobbe :o)
Er så utrolig fedt.. Ved slet ik hva ben jeg ska stå på.. Det hele er gået så hurtigt..
SÅ nu har jeg to job, et i børnehaven også et på stor binderup kro.. Begge job er deltids.. Det er dog kun midlertidig i børnehaven, da det er en der er på barsel.. Men ja, nu er jeg da komme ind i en børnhave.. Så bliver det måske lidt letter og finde et andet i en børnehave:o)
Ska starte i børnehaven d. 5 jan kl 8 :o)
jul 2007
Følger: 137 Følgere: 136 Heste: 1 Emner: 204 Svar: 1.858
apr 2006
Følger: 140 Følgere: 132 Heste: 6 Emner: 381 Svar: 2.044
jan 2007
Følger: 138 Følgere: 132 Heste: 4 Emner: 217 Svar: 2.928
apr 2006
apr 2006
Følger: 76 Følgere: 139 Heste: 7 Emner: 809 Svar: 2.226
Så husk at sende jobansøgninger ud til andre børnehaver nu. Det er meget nemmere at komme ind, når man har arbejde et andet sted
Hvor langt er vikariatet??
apr 2006
Der bliver virkelig os sendt ansøgninger ud, så jeg kan få mig et fuldtidsjob.. Kan helt sikkert få dem til og lave en god anbefaling, når jeg er færdig, hvis de da kan lig mig, hehe..
Så vil jeg håbe at det bliver nemmere og lykkes for mig at finde et job som pædagomedhjælper:o) Tror ik de beholder mig, da det lød til at de var nok, når hende der er på barsel kommer tilbage, desværre.. Men ku være fedt, hvis de gjord, hehe..
Ved ik i nu, hvor lang tid det drejer sig om.. Det ku hun ik helt selv svare på.. Men som hun sage, det kan vi lige finde ud af, når jeg starter, så..
Ved heller ik hvor mange timer og dage det kommer til og dreje sig om, ved kun at den første uge der vil jeg få ca 31 timer :o)
jun 2007
Følger: 50 Følgere: 57 Heste: 3 Emner: 98 Svar: 2.264
Jubii har fået mit drømmejob :o)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside