{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Et simpelt vandhane armatur skift i køkken 500 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Montering af induktionskogeplade 500 kr.
  • Hjælp til at ligge gulv og samle køkken 205 kr.
  • Opsætning af pendel lampe i loft 700 kr.
  • Nedtagning og opsætning af gardiner - to lameller og en rullegardin 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stambøger - Endelig fået
  • #1   22. dec 2008 Altså jeg har en rød traver hoppe hun er ikke chippet eller brandemærket men hun er 100% ren traver. ved hun er efter dream of gold. men tidligere fik aldrig papirende med fra tidligere ejer og han er død den dag idag så jeg er lidt lost ang med at finde hendes mor. hun hed noget med L dengang tidligere ejer købte hende hun har aldrig gået løb. og er rød og født i år 2004 er der nogen mulighed for og ku finde noget om dream of golds afkom det år? det ku være kanon og en stor hjælp

• #2   22. dec 2008 jeg ved heller ikke rigtig oget om dream of gold en du kan se billede af ham på min profil

• #3   22. dec 2008 og eller om ikke andet noget om hvad dream of gold har i sin stamtavle

• #4   23. dec 2008 Nøøj! Hingste stambogen fra 1994 har jeg ikke. Den har jeg godt kunnet bruge engang imellem smiley Jeg husker lige på dig, hvis jeg får brug for nogle oplysninger fra den smiley Tillykke med dem smiley

(",)

• #5   24. dec 2008 Hej Jette.. Det er da bare i orden:-) Du siger endelig bare til.

Christina - Jeg kiggede lige hurtigt efter Dream of gold, men synes ikke jeg kan finde den nogen steder, hverken i bøger eller på nettet.. Du er vel sikker på navnet. Du ved vel ikke hvad din hest hed på papir..? Eller kan komme i tanke om moderen?

• #6   25. dec 2008 Hej ulla jep er helt sikker på navnet, jeg finder lige linket til hans side på nettet og smider det ind til dig men han er vist oppe i årene nu, ved ikke om han over-hovedet stadig er hingst????, jeg ved bare hun hed noget der startede med L hendes tidligere ejer ku ikke huske hvad det var?? ligger lige linket ind om lidt til dig det kan være du kan se noget mere ud fra den side jeg forstår nem lig ikke hvad der står, det er vist på fransk

• #7   25. dec 2008 Ok:-) Bare send linket:-)

• #8   25. dec 2008 så fandtjeg det endelig he he det var lige blevet væk for mig men det er her håber du kan hjælpe mig lidt ;O)

(link fjernet)

• #9   25. dec 2008 Jeg får lige min veninde til at kigge på det, hun kan fransk:-)

• #10   25. dec 2008 Ej hvor godt er bare virkelig kanon tusind tak, glæder mig til at høre fra dig smiley og go bagjul

• #11   25. dec 2008 Ej hvor godt er bare virkelig kanon tusind tak, glæder mig til at høre fra dig smiley og go bagjul

• #12   30. dec 2008 Hej Christina.. Tjaaaa, det er jo jul og nytår... og bla bla bla... smiley Så har ikke lige kunne få min veninde til at kigge på det endnu..
    Men altså, selvfølgelig, hvis den er fransk registreret, så står den jo heller ikke i mine bøger.. hehe.. Har kigget lidt på de forskellige stamtavle sider, men er ikke lige sikker på at jeg har fundet ham..

Kommentér på:
Stambøger - Endelig fået

Annonce