{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
811 visninger | Oprettet:

Jubiii (glædesindlæg) <3 {{forumTopicSubject}}

Ja det er så mig der for en gang skyld kommer med et glædesindlæg,,
Jeg har jo haft Kvik i et år nu. Og det har dælme været et hårdt år smiley
Først havde jeg mega mange problemer med at hun stoppede op og ikk ville gå¨videre, hoppede til siden og ja skabte sig total smiley Det tog meeeeeeega meget træning men det er vi nogenlunde over nu.. Så fik jeg hende ud på et ridecenter i November, det gik fint de første par uger men ikk mere end det. så begyndte det at gå ned ad bakke osv. Hun spændte super meget op, ku ikk galoppere rigtig og hendes tölt blev mega pas agtig :S
Min søster og jeg har så trænet hende mega meget så hun ku blive stærk i ryggen.. GAaal det er hårdt for både rytter og hest. Nå men til det glade. Hun gik bare SUPER idag, hun travede super lækkert, rigtig godt bagtil og man ka låne sig tilbage på hende uden hun sætter i tölt og jaj hun bruger sig såå fint.. Hun var bare så dejlig, smiley Jubiii
Hun plejer heller ikk og vil nusse og sån men i dag ville hun bare kysses hele tiden.. Wee det er virkelig en optur smiley


P.s. Jeg ved at det skyldes rytteren, men også hestens manglende erfaring smiley Bare så det ikk lyder som om jeg skyder skylden på min dejlige isprut smiley


Fortæl om jeres glade dag smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jubiii (glædesindlæg) <3
  • #1   20. dec 2008 Kom nu ind i kampen hg smiley

  • #2   20. dec 2008 jeg kan ligeså godt spytte ud.
    alt det gode mig og fenja har haft sammen er bare det bedste i hele mit liv. men nu vil jeg fortælle om det bedste vi har haft sammen. det første var da mig og fenja skulle på ridelejr i 2005 og bare da vi steg ud af traileren kunne jeg mærke at det blev verdens bedste uge og jeg vidste at vi kunne få en eller flere placeringer og hvad skete der så. en af de sidste dage afholde de et stævne hvor forældrene kunne komme og se på og jeg havde meldt mig til en let springklasse og jeg fik en første plads og jeg var bare så glad da jeg fandt ud af at jeg havde vundet klassen. anden gang var i år hvor der var et jule stævne og jeg var helt oppe på 85,5 i dressur og de andre var meget længere nede og jeg kunne lige frem se at jeg havde vundet klassen og jeg blev så glad. anden gang på samme dag deltog jeg også i en slalom klasse og den vandt jeg også.

    og det var så det


  • #4   20. dec 2008 Har ikke været ude i dag, men Dani var bare super dejlig i Onsdags da jeg fik undervisning smiley

    Han var overhovedet ikke stresset og lyttet rigtig fint. Vi kunne tølte helt rent og firtaktet i passager, uden han spændte op og det er et stort fremskridt smiley

    Før vi købte ham blev han kun redet lige ud og der blev ikke tænkt så meget på at han skulle bruge ryggen rigtigt i tølt så da jeg begyndte at ride ham ned og lang, begyndte han at gå meget pasagtigt i tølten, så det er bare super at vi gør fremskridt på det punkt smiley


Kommentér på:
Jubiii (glædesindlæg) <3

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce