{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
400 visninger | Oprettet:

Placira - Upcomming star {{forumTopicSubject}}

(link fjernet)

^^Hvad er hun værd?

Jeg ved godt at billederne er elendige og der er kun skridt billeder så i bliver lidt nød til at tage mig for mit ord (:

I BEHØVES IKKE LÆSE HERUNDER HVIS I IKKE GIDER xD
Hun har en rigtig flot holdning i nakken og hun kan virkelig flytte fusserne når hun slapper af og bare lader sig ride, hun er dog lidt... ikke bange, men bryder sig ikke så meget om biddet - jeg tror at hun har lært at biddet gør ondt hvis man er imod det og det er jeg så i gang med at ride ud af hende igen - hun har altid løftet ryg når vi rider - på den rigtige måde, også selvom vi rider for løse tøjler - hun har dog lidt en tendens til at gå og putte sig i skridt og gå bag lod, men hun gør fremskridt hele tiden og gør det kun i meget kort tid nu før man får rettet op på det...

Hun har indtil videre gået to stævner med mig - og et med gamle ejer...

Jeg har kun redet LC2 på hende indtil videre og det har været lidt "overvældende" for hende at komme ud blandt så mange mennesker og heste, for hun har egentlig været en stjerne på opvarmningen, men lige så snart vi rider væk fra de andre panikker hun lidt og bliver bange for ting i ridehuset - reklamer, spring osv, så det har ødelagt vores programmer en del, men begge gange har hun momentvis vist hvordan en stjernepony skal gå - og den ene gang ville vi have vundet hvis hun ikke havde nægtet at ride ud i det ene hjørne fordi der stod røde spande osv - for vi var kun 3 point fra...

Vores mål er at ride LA-klasser i år og vi er godt på vej - ligeså snart hun har styr på schenkelvigningerne og har fået lidt mere balance i galoppen rykker vi op til LB'erne (:


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Placira - Upcomming star
Kommentér på:
Placira - Upcomming star

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce