{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
295 visninger | Oprettet:

Overrasket :D {{forumTopicSubject}}

I november begyndte jeg at ride en hoppe, da jeg ikke selv har hest mere.

Jeg er meget imod at ride hver eneste dag, da jeg mener hesten har godt af noget afveksling.

Så dagen efter jeg havde fået undervisning(havde redet den i 2 uger) besluttede jeg mig for at prøve at lave horsemanship med den lille hest..den havde aldrig prøvet det før, så var ikke opsat på at den ville forstå det.

Men skal da lige love for at jeg fik en overraskelse.. efter 10 minutter begyndte den at trave/galopere i volte omkring mig og begyndte at tygge/slikke sig om munden. Ville så teste om den havde forståede det, så stoppede med at "jage" den rundt..satte mig på hug..og kiggede ikke på den.. lige pludselig stod hesten bag ved mig og nussede mit hår smiley Blev rimelig stolt både over mig selv og selvfølgelig også hesten.
Den gik efter mig, selvom jeg ikke havde noget tov i den eller noget.. den stoppede når jeg stoppede osv.

Nu, efter godt 2 måneder, har den lært at stå på staldgangen uden at være bundet, at flytte sig når jeg går ned på siden af den og går ikke fra mig når jeg tager tovet af den før jeg siger FRI. Ja den er endda begyndt at komme hen til mig når jeg kommer ud på folden, hvor den før vendte bagparten til og travede væk.

Tror sørme den ka li mig smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ny vandlås håndvask 600 kr.
  • Udskiftning af gulvvarmestyring 2.300 kr.
  • Stikkontakt med dæmper 1.250 kr.
  • Fjerne + ny fuge ca 60cm 700 kr.
  • Afmonter kogeplade i køkken 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Overrasket :D
Kommentér på:
Overrasket :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce