{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
994 visninger | Oprettet:

Dartmoor i hesteshowet, på Roskilde... {{forumTopicSubject}}

Roskilde Dyrskue (4) 5 – 7 juni 2009.

Dartmoor deltagelse i hesteshowet??

Vi har i år fået muligheden for at deltage i hesteshowet, ved et samarbejde med Welsh-ponyerne.
Den chance syntes jeg ikke vi skal lade gå forbi, derfor vil jeg gerne hører fra seriøst interesseret ekvipager på Dartmoor-ponyer.
Du skal beslutte, om du har lyst og mulighed for, at deltage i Welsh-foreningen- og Dartmoor-foreningens show på Roskilde dyrskue (en del af "Det store Hesteshow").

I år forventer vi, at det bliver med "Alice i Eventyrland" som tema. Enten en stor kvadrille, evt. de forskellige racer delt op i mindre programmer, derfor skal man regne med at være klædt ud, for at deltage.

Det er vigtig at melde tilbage med pony og rytters niveau. Selvfølgelig også at gøre sig klart, at deltagelse i showet kræver tid, lyst og træning. Der må påregnes en del træningsdage, med og uden ponyer. Da vi alle bor forskellige steder på Sjælland, prøver vi at ligge træningen forskellige steder. Har du mulighed for, at stille faciliteter til rådighed, vil jeg meget gerne høre det.
Der vil være fremvisning af showet for Dyrskueledelsen på et tidspunkt i foråret, derefter vil vi være klar over om vi er kommet gennem nåleøjet.


Ekvipager på alle niveauer kan deltage, dog er det er krav at du selv kan styre din pony rundt i skridt og trav. Showet forventes at komme til at foregå i skridt og trav. Ponyer for vogn er også MEGET velkomne.
Samt at din pony er ren Dartmoor (brod. hestepas)

Jeg regner med, at priserne er de samme som sidste år. Boks koster 250 kr. (for alle dagene) inkl. halm, 12 kg foder og GrønHø.
Det er muligt, at tage ponyen med hjem om natten, men det anbefales, at bestille boks under alle omstændigheder.
En campingplads (5x8 m.) koster 700 kr. (inkl. strøm). Jeg regner ikke med at det er nødvendigt, at alle skal bestille en campingplads. Vi må kunne rykke lidt sammen

Det er fakta, at vi har nogle meget tidlige deadlines, mens Dyrskuet melder sent tilbage, det kan der desværre ikke laves om på.

Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til, at kontakte mig, gerne pr. mail paagaarden@gmail.com ellers på tlf: 22 29 49 17. De fleste informationer vil blive sendt pr. mail.


Jeg vil meget gerne høre fra dig senest tirsdag d. 27 januar, uanset om du kan deltage eller ej.


Første træningsdag uden pony, forventes at blive d. 15-2-2009. Kl. 10. Adressen følger.
Sidste frist for tilmeldning, skal overholdes. Derefter er der kun mulighed for at deltage på afbud.



Mange hilsner Showkordinator for Dartmoor på Roskilde Dyrskue - Camilla B. Jensen



Hvis du skulle have solgt din pony, håber jeg, at du vil sende denne mail videre til den nye ejer, hvis denne findes på Sjælland.

Hvis du kender til andre, som ikke er på maillisten, men som gerne vil deltage, så henvis vedkommende til mig.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dartmoor i hesteshowet, på Roskilde...
Kommentér på:
Dartmoor i hesteshowet, på Roskilde...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce