altså hvor bliver man stolt :) {{forumTopicSubject}}
ja som overskriften lyder, så kan jeg kun være stolt af min lille hest
han har aldrig kunne se meningen med en longe! hvorfor i alverden skulle han da løbe rundt og rundt om mig uden grund?!?
så longen har været gemt væk det sidste halve år, for det nyttede jo ikke noget, så har trænet uden, hvor han bare var løs i hallen.
i tirsdags tænkte jeg så, at det kunne da være at man skulle prøve igen, nu hvor han er blevet ældre... ganske rigtigt lille myandor løb rundt og rundt ca. 30 gange uden at stoppe!! før var rekorden 1½ omgang uden stop!!
jeg blev bare så stolt...
i dag kom jeg så i tanke om, gad vide om det bare var en en gangs forestilling fra hans side?? vil han mon gøre det igen?
og ja det ville han ;D han løb og løb, lyttede efter når jeg sagde trav (han styrtede rundt i galop med det samme), stop, anden vej rundt osv... longerede ham i 5min, så blev bare så stolt så stolt
var bare lige det jeg ville ud med...
sep 2007
Følger: 64 Følgere: 55 Heste: 1 Emner: 78 Svar: 1.446
apr 2007
Følger: 32 Følgere: 32 Heste: 4 Emner: 71 Svar: 400
apr 2008
Følger: 16 Følgere: 14 Heste: 1 Emner: 15 Svar: 310
er i gang med en uddannelse hvor jeg af og til er på skole.. skolen ligger så bare i hillerød, så jeg er jo væk fra mandag til fredag... jeg har så haft en bekendt (vil jeg hellere kalde hende) til at passe ham, hvilket har resulteret i, at han har været mega strid lige siden!!! intet har lykkedes... han begyndte at bide igen (skal siges han er hingst) og var bare møg umulig... at det her så lykkedes er bare SKØNT
jul 2004
Følger: 87 Følgere: 81 Heste: 2 Emner: 280 Svar: 3.243
jeg travede også på Chanti for første gang idag :D.
altså hvor bliver man stolt :)
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside