FIONAS START-PAKKE {{forumTopicSubject}}
Sooooooom I nok er klar over, flytter Fiona snart ind... Egentlig burde hun jo have 7 madrasser uden ært at ligge på, men det vil se så dumt ud, så jeg skal have en alternativ plan...
Jeg kører hende videre på det foder hun får nu... men hvad skal jeg ellers have klar. Den gode Jeanette siger at hun bare skal have masser af kærlighed - og det skal hun dælme nok få - men nu skal jeg hele weekenden til Herning, og jeg bliver nød til at købe nusse-pusse-forkæle-startpakke med alt det bedste til den bedste...
Vil I ikke være søde at finde jeres indre shopping-gen frem og hjælpe med en inspiration og indkøbsliste... Jeg er jo 100% tinker-grøn, så alt lige fra hvilke strigler der er bedst til mærke på show-shine er kærkomment... Jeg kan også se, at Biotin er godt og personligt er jeg fan af urter - men hvilke til hende? (hun for for øvrigt hendes eget urte-bed med urter som skal tørres og som hun skal forkæles med hele næste vinter - men det er en anden historie)... Power-shop med mig...
De bedste til de bedste fra den bedstes mor
apr 2004
Følger: 49 Følgere: 53 Heste: 26 Emner: 31 Svar: 316
Jeg kan slet ikke beskrive hvor glad jeg er for du valgte Fiona (ligesom hun valgte dig). Hvor bliver i bare ikke fri for mig!!
Hun er jo hele gårdens kæledække, og så pynter hun jo gevaldig på folden. Ikke ligesom de 3andre drenge-røve som vokser fuldstændig hen i vejret.
Min far har endelig vænnet sig til hende fantastiske smukke øjne, så han sagde den anden dag, at det bliver helt kedeligt ikke længere at ku' se på dem, når hun kyssede ham.
Hvad du skal bruge som startpakke til hende... Jah, hun elsker sin gnubber (sådan en rund gummi/plastik fidus med tænder). Den kan få hende til ALT.
mar 2007
Følger: 20 Følgere: 79 Heste: 4 Emner: 508 Svar: 4.077
kender det godt - jeg fik min potte sidste år lige op til alle dyrskuerne og st. hestedag.
jg købte alt det som karina har skrevet og så købte jeg grimer, navneskilt, fleecedækkener med hans navn på og to underlag til senere brug.
jan 2009
Følger: 136 Følgere: 144 Heste: 7 Emner: 470 Svar: 2.517
Jeanette har faktisk selv anbefalet mig en førstehjælpskasse - øhhhhhhhhhhhhhh... er det noget man køber sådan 'færdig til hest' eller stykker man selv en sammen (har nemlig allerede købt en lille kuffert med en røde-kors-logo på hvor jeg ville samle førstehjælpsting i... Hvis det ikke er en færdig kasse man køber, hvad skal der så være i? Helosan, bandager, det der salve mod muk, en saks, ØH? Plaster er jo nok ikke aktuelt...
Hun skal få det bedste viking biotin der kan købes for penge.
Der er allerede 2 gange lik-it aktivitets-bolde på folden og 2 horse-ball's, et grantræ, en palle (til heste - bygget til dem), olie-tønder og en sæk med tomme plastic-flasker i (en vad-sæk) som de lystigt kaster rundt med... Så, jeg tror de er dækket ind med legetøj.... er de ikke?
Showshine - det undrer mig egentlig, at et års forbrug af showshine ikke er første-premie til kåringerne - har jeg. Jeg er flette-kongen i vore omgangskreds, men jeg har en fornemmelse af, at det er noget jeg skal købe mere af meget snart...
Grimer... Så kommer der et lidt akavet spørgsmål - hvilke farver passer godt til en sort/hvid baby-prinsesse? Hun må jo gerne være rigtig fin.
mar 2007
jeg har fulgt dig lige fra dit første indlæg om fiona og jeg kan stadig huske følelsen af at man bare gerne vil have lillepigen/fyren hjem.
glæden bliver absolut ikke mindre jo mere man knytter sig til dem og de bliver en del af hverdagen. Min potte ser mig som en af gutterne....desværre nogengange :S DET ER IKKE SÆRLIG RART AT BLIVE NUSSET MED TÆNDERNE PÅ RYGGEN NÅR MAN RENSER HOVE......hehehe men han gør det i en god mening.
jan 2009
Ja, lyserød er nok ikke til at komme uden om - men Victoria Ballarina er lyserød, så den farve er taget... Jeg overvejer tyrkis eller grøn.... eller burburry... eller gucci... Hun ahr jo de der smukke blå øjne, så rød ville også være fantastisk. Gosh hvor føler jeg mig da dejlig tøset lige nu
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 3 Svar: 89
Mustang har lavet en rigtig god whiteshampoo, og Solanum har en god shine, selvom også bluehors produkter er rigtig gode.
Du kan selvfølgelig også købe almindelig menneske hårprodukter til hendes man og hale, det gør vi tit, hvis vi har god erfaring med noget... tja.. ellers tror jeg ikke det er fordi lille prinsesse Fiona kommer til at mangle noget
jan 2009
Signe... Cowboy magic produkter... er det en special-butik eller forhandler jeg skal gå efter når nu jeg rykker til Herning Lørdag???
Nej, prinsesse Fiona må bestemt ikke komme til at mangle noget... og, for ikke at drukne hende i kærlighed må jeg jo afreagere med at pamper hende med alt muligt andet (*suk* I skulle se Napoleon - han har 4 matchene sæt med dækken, grime, træk-tov og strigler samt lir - forfærdeligt flovt, men ellers var han blevet krammet og nusset halvt ihjæl).
Almindelig hår-børste... er det sådan en med plastic dutter blandet med blødere dutter eller...?
mar 2007
den kan sikkert også fåes i herning.
jan 2009
Ja, reflekser er vigtige hernede for enden af vejen ved verdens ende...
Ja, jeg tænkte på hendes egen strigle-kasse, men Karina syns det var pjattet at hun skulle have sine egne strigler - men Kijo trumfer Kari såååååååååå....
Ja, grimer med Kijofreg og dækken med det nye logo - det MÅ jeg ha' (det mener jeg faktisk...) og så med stald DE LUXE på den anden side... Det er da et MUST! PIS at jeg ikke har fået det printet!!!
jun 2007
Følger: 14 Følgere: 13 Emner: 3 Svar: 89
jul 2008
Følger: 28 Følgere: 31 Heste: 2 Emner: 7 Svar: 190
Da jeg købte Hero for knap et år siden, gik jeg også amok på Store Hestedag. Det blev til fleece-dækken med matchene fleecebandager (og broderet navn - NATURLIGVIS!!), grimer i hobetal (som efterhånden ligger jævnt fordelt på folden), matchene træktove, kæmpe striglerkasse med alverdens forskellige striglere - faktisk bruger jeg aldrig havldelen af dem, men jeg SKULLE bare eje dem. Jeg købte en lækker trense i sort læder med messingspænder. Trensen var sværest at finde, for jeg ville bare have en trense, som var super blød i læderet.......min Hero skulle i hvertfald ikke have stift, hårdt læder på.
Jeg har også købt en metal-skraber med tænder og træskaft. Den er super effektiv til at fjerne løse hår fra vinterpelsen, men er også god til at fjerne tørt mudder. Derudover bliver Hero fuldstændig sagelig, når jeg strigler med den. Så det må jo siges at være en "win-win situation"....
Vh.
Betina
PS. Pauline, jeg ELSKER humoren i dine indlæg. Jeg sidder hver dag med spænding og venter på dine fantastiske observationer og erfaringer samt spørgsmål til samme.
jan 2009
Jeg fik også købt alverdens ting og sager - og et udvalg af gnubbere, så hun kan få en favorit og har lidt valgmuligheder.
Signe H: Man har jo iPhone, så der blev korregeret og opdateret med indlæg her fra på hele turen
Betina Pihl: sikke en sød bemærkning! Men sikke et pres at ligge på mine skuldre!
jan 2009
FIONAS START-PAKKE
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside