skal aldrig springe igen :'S {{forumTopicSubject}}
FEDT!
så har Silver lige fået erklæret ringfod + mus!!!!!!
han bliver rengående, men vi kommer højst sandsynligt aldrig til at springe igen
og hvis vi gør bliver de ikke højere end 50-60cm og højst to ad gangen. det er så så så synd for min hest. det bedste han ved er jagter eller normal springtræning. og det kommer han så aldrig til igen ):
og nu må jeg heller ikke få ham med på efterskole, fordio hans ejer (selvfølgelig) gerne vil kunne holde øje med ham når der er så meget galt med ham.
så nu bliver jeg tvunget til at vælge mellem min bedste ven, og efterskolen. det er self. ikke onget sævrt valg. men bare røv-surt
men lyspunktet er at nu hvor vi ved hvad det er, kan vi få en "behandling" i gang, og han må komme på fold igen (:
arrrgh, har lyst til at sætte mig ned og tude!
apr 2008
Følger: 72 Følgere: 152 Heste: 5 Emner: 436 Svar: 5.302
Han skal jo nok blive rent-gående, skriver du
Held og lykke til jer - håber i begge kommer jer
Knus F&F
nov 2006
Følger: 110 Følgere: 105 Heste: 2 Emner: 380 Svar: 1.579
det er lidt svært at være positiv når man lige har fundet ud af at man sldrig kommer til at springe påsin hest, som elsker at springe og ride jagter. og samtidig finder ud af at man ikke kan komme på efterskole. som jeg har glædet mgi til i over et år. ; /
men vi overlever da (: så længe han bliver rengående, er det jo godt
apr 2008
Det er bare vigtigt, at du ikke lader det hele gå i stå oga det - se det i stedet som en mulighed til mere jordarbejde og måske alternativt ridning
Jeg håber i hvert fald det bedste for jer
nov 2006
Følger: 110 Følgere: 105 Heste: 2 Emner: 380 Svar: 1.579
det har jeg sørme også tænkt mig (: dressur har vi sku nok af i forvejen
så det lbiver ekstra jordarbejde, og mere ridning i cordeo (;
apr 2008
okt 2008
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 115
skal aldrig springe igen :'S
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside