{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.186 visninger | Oprettet:

Øje snask {{forumTopicSubject}}

Heeej ;o)
Nu har den gård jeg er på, fået en til hest, den har bare gået som selskabshest og derfor nok ikke striglet og plejet lige så meget som andre¨.

Han har en masse øje snask, men tror ikke det er betændelser, men kan jeg evt ordne det med noget andet end en vand svamp, for synes virkelig det er voldsomt? smiley

Håber i vil hjælpe mig, og så vi kan få en god snak om hvad man kan gøre, og hvad der er bedst smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øje snask
  • #1   15. mar 2009 Du tager bare en langærmet trøje på og trækker ærmet udover hånden og klør hesten udenpå hele øjet med flad hånd - de fleste heste synes det er rart at få det fjernet, men din trøje skal nok vaskes bagefter. smiley

• #2   15. mar 2009 kamille-the er rigitg godt til at vaske øjne i, det skal selvfølgelig bare ikke være så varm.

har brugt det meget både til min hund og min hest, det virker rigitg godt smiley

• #4   15. mar 2009 Hej - min hest har også øjensnask. Jeg talte med dyrlægen og hun anbefalede en saltvandsopløsning - og endelig ikke kamillete da det kan indholde svampesporer. Jeg kan ikke huske opløsningen men mener at det er 9 gram salt til 1 liter vand, spørg din dyrlæge om opløsningen.

Kommentér på:
Øje snask

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce