{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
286 visninger | Oprettet:

Øjenproblem {{forumTopicSubject}}

Da jeg kom ud til Lui i dag, så jeg at hans ene øje var meget mere lukket end det andet, faktisk det meste af tiden helt lukket, og også lidt hævet.
Jeg blev jo straks meget bekymret, og afprøvede med det samme det med, at føre hånden stille hen imod øjet, for at se om han havde taget skade med synet. Han lukkede begge øjne omkring på samme tid, så det havde han heldigvis ikke.

Hvad tror I det kan være?

Jeg tænkte på, om det "bare" var en infeksion eller øjenbetændelse, men der sad bare ikke noget "snask" omkring eller i øjet.

Jeg ringede til min mor, som er sygeplejeské, og hun sagde, at hvis der er sket noget i den ene halvdel af hjernen, så ser man underlig ud i den ene side af kroppen og hovedet, og sådan er det også med heste. Så jeg skulle tjekke om hans mule var normal, hvilket den var. Også skulle jeg trække med ham for at se om han gik normalt i den side, og det gjorde han også, så den mulighed er heldigvis også udelukket.

Hvad tror I?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Øjenproblem
  • #1   15. jul 2005 det er sikkert fluer, kender et par heste der har set sådan ud. Og det hjalp at putte et fluenet på, efter en dag var detstort set væk.

• #2   15. jul 2005 hmm.. Jeg har bare ikke oplevet at der er en ENESTE flue ude på folden?! Har slet ikke set nogen.. Der er ikke rigtig nogle insketer, for det lufter godt på folden. Tror ikke det er det?!

• #3   15. jul 2005 Du kan ikke undgå at der er fluer og insekter på en mark med heste... Jeg tror også det er pga. fluerne smiley

// Charlotte smiley

• #4   15. jul 2005 Vi har en nede i stalden, som også havde hævet øje. Den har fået en rids i øjet af måske en gren og den har så fået en byld i øjet.Så har den oven i det fået regnbuehindebetændelse, så jeg ville få dyrlægen til at kigge på det, hvis hævelsen ikke falder.

Kommentér på:
Øjenproblem

Annonce