{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En god slankekur! ?
  • #1   20. mar 2009 Ingen slankekure holder, skift livsstil ;b

• #2   20. mar 2009 Har jeg egentlig også gjort, og der sker bare ingenting...

Gik fra: Slik hver eneste dag, ingen morgenmad, kun nogle gange middagsmad og så aftensmad... Middagsmaden hvis jeg endelig fik det så var det hvidt brød, eller andet usundt...

Til: Morgenmad hver dag, sådan nogle flager med yoghurt som er med kernehalløj i...
    Middagsmad er for det meste også yoghurt, eller en grovbolle med leverpostej med ikke så meget fedt i...
    Stort set ingen slik længere, kun i weekenden...

Så skal jeg så til at igang med at løbe igen, det gjorde jeg inden vinterferien og tabte mig stadig ikk ...

• #3   20. mar 2009 Bare bliv ved. Kan du ikke se forskel i spejlet?

• #4   20. mar 2009 Overhovedet ikk ..

• #5   20. mar 2009 Du har sikkert tabt fedt, og fået muskler, muskleer vejer jo dobbelt så meget som fedt.

• #6   20. mar 2009 Måske, men jeg vil jo tabe mig! Ikke tage på? :i

• #7   20. mar 2009 Jeg vil ikke være vegetar... Synes mad er dødsygt uden kød i! :b

Og jeg vil prøve det med gulerødderne...

• #8   20. mar 2009 Det er godt at spise meget kød - kød er = proteiner, og proteiner taber man sig af. Så, på med kødet ;b

• #9   20. mar 2009 Hehe smiley

• #10   20. mar 2009 Jo man gør.

• #11   20. mar 2009 Jeg har altså også hørt at man taber sig af proteiner smiley

Men det med sol og at tabe sig lyder squ godt :b Det er noget jeg kan holde mig til, så nu vil jeg til at leve af grøntsager og mest gulerødder i stedet for det andet :b Bortset fra min aftensmad xD

• #12   20. mar 2009 Du bliver ikke mæt nok af grøntsager. Du skal også have noget fudkorn, det mætter meget.

Prøv at spise 2 stk. ristet rugbrød (smager vildt godt) og 1 stk. frugt om morgenen, og rugbrød og frugt til middag. En grovbolle er ikke ret meget til frokost. Og så spis frugt til mellem måltiderne.

• #13   20. mar 2009 Enida: Skrev også at man tabte sig ;b

• #14   21. mar 2009 'gulerodkuren' spiser man så kun gulerødder 24/7 ?

• #15   21. mar 2009 Miss perfect 2 * Team TWH * - 1 hvalp tilbage !

Det vil jeg af den grund at jeg har siden sommerferien 2008 har taget 4 kilo på. Og dem vil jeg have af igen.. Fordi jeg synes at på min egen krop ser det altså klamt ud :s Og min bagdel er vokset så jeg kan kun lige knap komme i mine bukser :s

• #16   21. mar 2009 Synes ikke du skal tabe dig, men det er jo altid sundt at dyrke motion, og spise sundere, bare du ikke skærer ned, og du skal spise det rigtige.

• #17   21. mar 2009 Miss perfect 2 * Team TWH * - 1 hvalp tilbage !
    Det gør jeg også.. Fordi hvis det skal være rigtigt vil jeg gerne ned at veje 50 kilo, men tror virkelig det ville komme til at se vildt KLAMT ud, så vil bare gerne ned på min gamle vægt..

TeamRORK•Trine&Maracash•
    Det med at skære ned på min mad, det kan jeg slet ikke mere? Fordi så bliver jeg p**** sulten.. Så det kommer ikke til at ske, men jeg VIL tabe det igen? JEg føler mig fed lige nu og det er squ ikke fedt? Så ja jeg skal til at lette røven og løbe en tur!

• #18   22. mar 2009 Ja men de der til 40 kr. de dur bare ikke :s ... Og jeg har ikke 300-400 kr. til at købe en :s

• #19   22. mar 2009 Men jeg bevæger mig rimelig meget... Nogle dage mere end andre...

Mandag: Cykler til og fra skole (dog er der ikke mere end 500 meter..) Og så går jeg på arbejde og går hjem igen...

Tirsdag: Cykler til og fra skole... Så skal jeg til badminton, hvor jeg cykler ml. 15 og 30 min for at komme derop... Så spiller jeg i en time.. Og cykler hjem igen på samme tid...

Onsdag: Cykler til og fra skole... Så er der hård træningsdag med hestene, hvor jeg for det meste træner hvor jeg løber ved siden... Det er ca. en time..

Torsdag: Det samme som onsdag...

Fredag: Meget forskelligt, men skal til at træne med hestene her også! Er så småt begyndt!

Lørdag og Søndag: Er altid forskelligt, men nu begynder der at komme meget med hestene... Så for det meste stævner og træningsdage!

Jeg skal så til at løbe igen, som jeg har tænkt mig skal være mandag og torsdag til at starte med!

Er det for lidt? Eller hvad? Jeg er 174 høj og vejer nu 57 kilo? Jeg kunne godt tænke mig at få strammet op på lår, mave og bagdel...

Kommentér på:
En god slankekur! ?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce