{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

En utrolig oplevelse i dag! {{forumTopicSubject}}

Ja, tænkte jeg lige ville dele min positive oplevelse med jer smiley

Jeg har fået part på alletiders søde hest - han er 5 år og virkelig fuld af spilopper. Ejeren har haft mange problemer med ham i kraft af han maser, napper og kort sagt behandler os mennesker som de andre ponyer.

Jeg har været ude ved ham 4-5 gange nu, og i dag var første gang alene hvor ejeren ikke var der. Jeg tænkte at jeg ville træne en smule med ham fra jorden, hvilket jeg endnu ikke har prøvet med ham, så trak ham ind i ridehuset.

Lige mens jeg står og er ved at lave noget med ryggen til (han står bundet til sådan en stolpe ting med et trækketov - dobbeltknude!!) hører jeg pludselig lyde, og ganske rigtigt da jeg vender mig om er han i fuld gang med at undersøge alle de ting, der er opmagasineret inde i hallen med tovet hængende efter sig (; Hvordan han er sluppet løs aner jeg ikke, men sjoven varede også kun til han trådte i tovet, så blev han ellers nervøs! Jeg talte roligt til ham og han stoppede heldigvis op og ventede på jeg reddede ham (; Skøre hest.

Nå, men jeg trænede ganske få minutter med ham fra jorden, hvor han bare fulgte efter mig uden tov, stoppede når jeg gjorde osv.

Og under op-og afsadling stod han HELT stille, nappede ikke en eneste gang!
Er utroligt stolt, han plejer at nappe konstant og gå rundt når han er bundet.

Synes det er vildt at så lidt træning kan gøre så store underværker!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En utrolig oplevelse i dag!
Kommentér på:
En utrolig oplevelse i dag!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce