{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
645 visninger | Oprettet:

Hanetrit :/ {{forumTopicSubject}}

I torsdags fik min shetter, Tango konstateret hanetrit i det højre bagben. Men da det er meget lidt, og ikke vil få nogen betydning for hans fremtid, har jeg valgt at han ikke skal opereres. Det skal lige siges, at dyrlægen selv sagde, at så længe han ikke skulle rides hårdt, ville han ikke mene at en operation vil hjælpe ham. Og da han ingen smerter har, og det langt fra er sikkert at en operation vil hjælpe, synes jeg ikke det er det værd.

Men mine spørgsmål:
Er der nogle der har erfaring med hanetrit?
Er der nogle kender nogle gode øvelser, som kan gøre benet mere smedigt?
Er der nogle der har fået en pony/hest opereret for det?

Håber nogle vil svare smiley


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • græsklipning 650 kr.
  • Fjern hvepsebo 500 kr.
  • Hækklipning 1.000 kr.
  • Robotplæneklipper fejlfinding 1.030 kr.
  • Rengøring af vægge og lofter ned i grundrens 3.630 kr.
  • Fjerne hvepsebo under udhæng… Kan nåes fra jorden 840 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hanetrit :/
Kommentér på:
Hanetrit :/

Annonce