{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
941 visninger | Oprettet:

ØV handel på HG {{forumTopicSubject}}

Jeg havde i god tro købt denne sadel, for et mindste beløb uden retur ret, hvis den ikke passer hesten.

Så får jeg sadlen, og den er bare rigtig muggen, ikke ekstremt, men den havde mug inde i og hist og her. OG lugtede SÅ grimt.

Jeg går så i gang med at vaske den og tjekke stopning (for om den har fået fugt).
Og finder grimme mærker på den , dog kun indvendigt....

http://hestegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=141396

Det ligner meget at en kat, hund eller rotte har gnavet i sadlen, hele tre steder.
Og jeg tænker ØV.... for det er jo ikke bare små mærker, men huller og der mangler enda lidt af kanten på sadlen.

Hvad bør og kan jeg har tillade mig?

Altså handlen bør jo kunne gå retur, da jeg har fået en mindre defekt sadel.
Jeg har tilbudt et afslag i prisen, kan jeg tillade mig det?
For ellers vil jeg lade handlen gå retur.

ØVØVØVØVØVØV sadlen ligger kanon på hesten, er bare ærgelig over sadlens tilstand. Specielt fordi der intet om dette stod i annoncen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ØV handel på HG
  • #1   5. apr 2009 Det kommer an på hvad du har betalt for sadlen.. Men hvis der intet stod i annoncen om disse fejl synes jeg godt du kan forlange nedslag i prisen..

• #2   5. apr 2009 Du er i teorien blevet "snydt" - sælger har ikke fortalt dig om skaderne, derfor har du al ret til at sende den tilbage, for sælgers penge,

• #3   5. apr 2009 Ja jeg syntes godt at du kan få et afslag i prisen,det er en hund der har gnavet i den sadel du har fået.

• #4   5. apr 2009 Har giver 3500kr

Altså sadlen er jo brugbar, og dette er ind mod hesten....

ØØØØØØØØV altså.... føler mig snydt, men vil jo også gerne have sadlen.

ER bare bange for at uld stopningen har fået fugt... det tyder meget på at sadlen har fået fugt.... den var så muggen under puderne....

• #5   5. apr 2009 handlen burde gå tilbage!

(du har vel ikke en kopi af annoncen, som du evt. kunne linke her ind i dette indlæg)?

• #6   6. apr 2009 Hej.
    Har du en sadelmager i nærheden?
    Så kunne sadlen da tjekkes for fugt.
    Øv for dig, jeg ville heller ikke give 3500 kr for en trainer sadel i den stand.
    Der skal afslag til.
    Det er en OMMER fra sælgers side. ØV.
    Jeg er også lige blevet snydt, jeg fik slet ikke min vare, og HG gør ingenting trods at jeg har sælgers adresse.
    Er der nogen der bor i 5600 og kan hente min vare:-)
    Held og lykke med sadlen.
    Afslag eller retur..................

• #7   6. apr 2009 Burde HG ikke lave et system, så man kan se hvor troværdige folk er at handle med. De har noget lignende på QXL.

• #8   6. apr 2009 Charlotte A : Det kunne være dejligt:-)
    Jeg er ØV over at blive snydt, og hvem bliver den næste?

• #9   6. apr 2009 Troede HG kunne hjælpe, men det gør de åbenbart ikke!?!?!

• #10   6. apr 2009 Ponygaarden : Hende der snød mig slettede sin profil, men jeg havde hendes navn og adresse fra banken, men fik blot en mail fra HG at jeg kunne henvende mig hvis hun laver en ny konto, så kan de lukke hende.
    Men hvordan søren kan jeg finde ud af om hun laver en ny profil??? NEVER.
    Så ingen hjælp at hente.
    Og politiet gør ikke noget når det er under 500 kr.
    Så tyveri betaler sig, hun kan snyde mange for under 500 kr, det kan blive til rigtig mange penge. ØV øv og atter øv.....
    Men hvis nogen vil hente mit totti fortøj i 5600 ??? Smiler
    (Jeg bor for langt væk)

• #11   6. apr 2009 hvis du har en kopi af den salgs annonce, kan du henvende dig til poliiet for svindel, 3500,- er mange penge for så ramponeret sadel, jeg ville skrive til sælger at sadlen ikke er i den stand der var beskrevet, og forlange at hun tager sadlen retur, og tilføje at du agter at gå til politiet hvis ikke hun tager den retur !

• #12   6. apr 2009 det hjælper ikke at henvende sig til politiet... det har vi gjort med en svindler hun dukkede ikke op i retten så hun fik bare en bøde men ingen af de 13 personer som hun svindlede fik deres penge så sur røv.. jeg laver selv en liste når jge har handlet med nogen om det er gode køber/sælger så kan jeg selv tjekke men er selv blevet snydt alligevel
    husk altid navn adresse og tlf nummer og tjek det inden du handler.. så kan man tage på besøg hvis nogen svindler smiley

• #13   6. apr 2009 Både Qxl som ponygaarden nævner og trendsales har et rigtig godt vurderings system ved handler så andre købere kan se lidt om hvor reel sælger er, jeg er blevet snydt et par gange har inde blandt andet af en 13 årig hvro jeg var så fræk at ringe til hendes forældre, men så kan hun lære det...

• #14   6. apr 2009 nemlig jeg ringer også eller atger på besøg hvis nogen snyder

• #15   6. apr 2009 Ja den er sku ikke helt gangbar, så med mindre hun vil slå af i pris som du kan være tilfreds med, ellers så syntes jeg handlen burde gå tilbage...

Sikke noget svineri!

• #17   6. apr 2009 Jeg bor for langt væk til at besøge hende der snød mig,
    men jeg ved at adressen igennem banken er rigtig.
    Er der nogen i 5600 Faaborg der gider hilse på et par forældre til en 15 årig, og fortælle dem hvad deres datter laver?

• #19   6. apr 2009 Hej.
    Mener 5600 Faaborg er på fyn?

• #21   6. apr 2009 Hej
    Det er sesvfølgelig en meget træls oplevelse du har fået. Jeg synes du skal opsøge den som solgte sadelen, og prøver at få en god snak om problemet, Hum er da selv klar over problemet. For eftertiden når nogen skal købe sadel så lav en krontrakt om at prøve den, og medt en betaling på et beløb for at prøve sadlen;, og hvis noget så ikke er ok og ej heller passer, kan sadlen retuneres. Der er jo også en købelov at holde sig til, men sørg for at have det på papir, elleres er man dårligere stillet. Held og lykke.
    VVK

• #22   6. apr 2009 Linda B: hvis du har adressen, så søg på google og få et nummer, så kan du jo selv ringe...
    Ellers send en PB Så ordner jeg det, men skal lige have en del oplysninger først... *S*

• #23   6. apr 2009 Linda B hvis du laver en aftale med hende kan jeg godt hente dit Tottie... Skriv mig en Pb.

• #24   6. apr 2009 Stopningen har fået fungt - tjekket af sadel manger

ringede til sælger i lørdags.... venter på svar....

• #25   7. apr 2009 Anne: fik du fat i sælger personligt aller lagde du en besked?

hvis du ikke fik fat i personen, ville jeg blive ved at ringe til jeg traf ham/hende.

Hvis du traf ham/hende, hvad blev der så sagt? Jeg er nysgerrig *hehe* og håber handlen bare kan gå tilbage og de kan brænde deres sk*de saddel med skader og det hele *argh*

• #26   7. apr 2009 jeg ringede til hende og talte med hende.

Hun solgte sadlen for barnets ridelære og havde ikke selv set disse ridser og lugtet hvor muggen den var- trods hun havde pakket sadlen og sendt den.

Hun mente jo ikke at disse bidmærkser havde noget at sige - de sad jo et sted hvor man ikke kunne se dem......!!!

Men jeg forklarede at det havde en betydning for mig + sadlens værdi.
    Og hun ville tale med ridelæren og ringe tilbage....

• #27   7. apr 2009 Denne besked fik jeg......

Skrevet: 07-04-2009 06:36:57

Hej Anne.

Hun er ikke interesseret i at give prisnedslag. Jeg betalte hende allerede den dag jeg modtog pengene, og hun mener at den er solgt, og at billederne var klare og tydelige.

Som sagt ville jeg selv have haft købt den hvis den havde kunnet passe min datters pony, men det gør den ikke :o(

Jeg ved hvor den har hængt, og ved at de kun bruger kvalitetsprodukter til deres heste. Specielt bid og sadel er altid det bedste, og det er virkelig også imponerende så stor forskel det kan gøre, at sadlen ligger rigtigt.

Mvh
    ???

• #28   7. apr 2009 Hvis hun ikke er interesseret i af give afslag i prisen syntes jeg du skal lade handlen gå tilbage trods det at du syntes sadlen ligger godt på din hest.
    Hvis stopningen er af uld(?) har den måske ikke taget skade, da uld kan tåle rigtig meget fugt uden at klumpe, MEN hvis den har taget skade vil den være bulet inde i stopningen og dermed ikke være god for din hests ryg.

Få pengene tilbage og send så sadlen, så kan hun se om hun kan få den solgt igen, til nogen der gerne vil have en mug-saddel med klumper i stopningen til den pris. JEG ville ikke

• #29   7. apr 2009 jamen hun vil hverken have den retur eller give afslag.

Og den er ikke super klumpet, men lidt....

ARGHHHHHHHHHHHH

• #30   8. apr 2009 Rent ud sagt syntes jeg det er noget forbandet svineri at sælge sådan en sadel til så mange penge.... du skal have et stort nedslag i den for den er ikke mere end et par hundrede værd.

• #31   8. apr 2009 Jamen det SKAL hun fandme, blev der sagt.

Kontakt hende pr telefon igen og bed om at snakke med hende du faktisk har købt sadlen af. Du kan ikke handle med en mellemmand.

Hvis hun ikke vil udlevere sælgers nummer må du skrue bissen på og fortælle hende, at du får alle på din venneliste til at give hende en "udstemme" herinede fra... Virker det ikke må du hidse dig lidt op og fortælle hende at du har tænkt dig at indgive en politianmeldelse. Det kan du nemlig når et drejer sig om mere end 500,- i handlen.

Hvis intet af dette virker, ved jeg snart ikke hvad du kan gøre. Måske opsøge hende og tage sadlen med og kræve dine penge hvis hun ikke vil have sadlen leveret ind gennem sin frontrude...

Jeg ville gå langt for 3500, men jeg er også enormt stædig og finder mig ikke i at blive snydt *sgu*

• #32   8. apr 2009 Trine : DU ER COOL:-)
    Der fik du smilet frem:-)

• #33   8. apr 2009 Hey alle der har skrevet jeg er med på at udstemme hende hva siger i jeg skal bare have hendes navn

Kommentér på:
ØV handel på HG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce