tolerer kun mig.. {{forumTopicSubject}}
Sif har altid gerne villet nusses, men stadig en stædig kamel når det kom til at man bad hende noget og ikke typen der kom til en på folden osv.
Efter hun kom hjem fra hingst, blev hun sødere og mere samarbejdsvillig, samtidig med at hun begyndte at gå hen til mig når jeg gik ud og hentede hende, hun blev meget bedre når vi trænere fra jorden også og var meget mere afslappet. men det er nærmest som om at nu mere "glad" hun blev for mig hun mindre tolerant blev hun overfor alle andre både heste og mennesker, okay måske mest mennesker, men heste hun ikke kendte så godt lagde hun ørene ned når de gik forbi og hun var ret hurtig til at vende måsen til på fold, hun havde selvfølgelig stadig nogen hun stod og gnubbede med osv, men af mennesker ligger hun ørene tilbage, bider ud efter den hvis de ikke går væk fra hende osv.
Så her for ikke så længe siden blev hun flyttet ud til de andre ifolede hopper og det gik også fint nok. hun virkede glad når jeg kom ud til hende og jeg ku stå og nusse hende i en evighed og hun virkede glad, men hvis der kommer nogen plage så blir de straks jaget væk.
Så her den anden dag var min veninde med derude og sidst hende og sif "sås" stod hun og nussede hende i mega lang tid og sif ku næsten ikke gå et skridt uden hun gik med, men der blev ørene altså også lagt tilbage og hun var meget afvisende, når jeg så gik hen til hende kom ørene frem og jeg ku roligt stå og klø hende uden nogen form for afvisning..
tror i det er fordi hun er vordende mor eller hva tror i det skyldes? bare for at få en lille diskution igang om vores hestes små luner =0)
aug 2005
Følger: 49 Følgere: 44 Heste: 1 Emner: 49 Svar: 198
apr 2007
Følger: 30 Følgere: 43 Heste: 9 Emner: 398 Svar: 6.656
aug 2007
Følger: 110 Følgere: 96 Heste: 3 Emner: 352 Svar: 7.709
nov 2006
Følger: 526 Følgere: 561 Heste: 2 Emner: 166 Svar: 1.445
tolerer kun mig..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside