{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
263 visninger | Oprettet:

Hjælp til trailer !! {{forumTopicSubject}}

Min pony Dalton har et lidt træls problem !
Altså han er rigtig sød til at gå ind i traileren, men han vil ikke bakke ud, han kan kun vende. Jeg er begyndt at træne lidt med ham men ville lige høre om der var nogle som havde nogle idé'er, for det er jo ikke alle trailere han kan vende ud af.

Håber virkelig at der er nogen som svare.

Knus Anna.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gerberit indbygnings toilet løber. Jeg ønsker udskiftning og afkalkning. 750 kr.
  • Reparation vaskemaskine 400 kr.
  • Fikse gammel skabsdør der binder 1.175 kr.
  • Montering af ny køkkenarmatur 1.200 kr.
  • Opsætning af 3 persienner 500 kr.
  • Demontering af gammel induktions kogeplade og montering af ny 998 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til trailer !!
  • #3   6. maj 2009 Jeg vil give nadia R ret tror det er vejen frem. Håber i finder ud af det smiley

• #4   6. maj 2009 eller når han står der traliern (staves) så tan en pisk og slå stille på bringen af ham, eller sæt et knæ i bringen på ham, så skal han nok

• #5   7. maj 2009 Min fik samme problem. Men vi trænede og trænede, også at gå på tværs over rampen, da det ofte er den de ikke "stoler" på. så frem og tilbage begge veje, stille og roligt, så begyndte vi og sende ham ind i traileren, uden og flytte skillevæggen så han ikke kunne vende men blev nød til at bakke, og så stod vi udenfor og holdt tovet så ham ikke trådte i det, og ventede på han selv kom ud og til sidst gik han selv ind og ud med meget små signaler, alt sammen helt roligt og vi brugte ca 1 1/2 time. og han går stadigvæk roligt ind og ud selvom det er ca 1 1/2 år siden vi læssede sidst med bare lige et vink. Så jeg kan anbefale at hyre en der arbejder med det, så din hest lære det bedst muligt, uden stress for det er GULD værd, både for dig og din hest i fremtiden.

Kommentér på:
Hjælp til trailer !!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce