355 visninger
|
Oprettet:
foto-hjemmeside næsten færdig :D {{forumTopicSubject}}
så er jeg lige ved at være færdig med min hjemmeisde.
Den er næsten en uge gammel ;b
mangler at ligge nogle fotoalbums ind og sådan og så hvis jeg lgie kommer på nogle ideer
(link fjernet)
hvad synes i?
vil meget gerne have ris/ros til både billeder ogt hjemmeside, og få ideer til hvad der kan gøre den bedre (;
apr 2008
Følger: 226 Følgere: 237 Heste: 13 Emner: 91 Svar: 505
den er super fin!
nov 2006
Følger: 110 Følgere: 105 Heste: 2 Emner: 380 Svar: 1.571
tak (:
den er lavet på www.one.com
den er ikke gratis, den koster 300noget det første år, og efterfølgende koster den prisen pr. måned og årsafgift for domæne (:
okt 2007
Følger: 72 Følgere: 65 Heste: 4 Emner: 20 Svar: 151
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
Et par gode råd (ikke kritik)
Få styr på typografien dvs. skriften. Jeg ville personligt mene at skriften får det hele til at se lidt rodet ud.
Billederne ude i siden er en rigtig god idé!
Ellers er dit layout rigtig fint og hjemmesiden er let at finde rundt i.
Går på handelsskole hvor vi bliver undervist i markedsføring, hjemmesidedesign mm. så ved hva jeg snakker om XD
og lidt af en problematik.. det der copyright.. man har ikke ret til copyright medmindre man har betalt for det..
nov 2006
må man ikke have copyright på sine billeder? :S
har også tænkt mig at lave skriften om (: syens nemlig os selv den bliver lidt rodet, men hvad kan jeg gøre for at den bliver bedre?
jun 2007
Følger: 142 Følgere: 138 Heste: 3 Emner: 66 Svar: 2.182
er ikke 100% sikker! men mener bare at man skal købe copyright. Men nu sker der jo ikke noget ved at du har det
Hvis du vil skrive din mail over PB så kan jeg give eks. på hvad jeg mener med skriften
Og EN ting mere!
De billeder ude i siden. Det ville være prikken over i'et hvis du havde et "tema" på hver side, med de billeder altså.
Så på den ene side kunne du have kun marsvine billeder, næste side kun billeder med ridning i cordeo, en side med feks.. dressur ridning, en med spring? osv!
nov 2006
det med billederne lyder faktisk som en rigtig god ide
foto-hjemmeside næsten færdig :D
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside