384 visninger
|
Oprettet:
historie !! {{forumTopicSubject}}
kom så venner er der nogen der har oplevet noget uhyggeligt for nylig eller bare en god uhyggelig historie ? så kom med den
er faktisk selv lidt bekymret for 2 af mine heste står ved min onkel og han har et spøgelse og er bange for at mine heste bliver bange
jul 2008
Følger: 73 Følgere: 64 Heste: 10 Emner: 529 Svar: 2.832
Det var første nat jeg havde lagt mig i sengen med en god gysser bog og lå så ellers og læste.
Efter lidt tid hørte jeg et højt hyl lige ude for gårdpladsen, som en hund der blev hørt over. JEg skynder mig op til viduet hvor jeg har udsigt over hele gårdspladsen plus vejen. Men der er intet.
Jeg giver mig til at læse videre det vare ikke længe så hørte jeg noget skrappe på døren, min mormor og morfar har en kat ved navn Julle som gør det når han vil ind i et værelse. Så jeg troede selvfølelig det var ham så jeg gik hen og åbnede. Men jeg kunne ikke se ham, gik så ind på det Lella værelse hvor min søs sov for at spørger om det var hende. Men det var det ikke og det kunne heller ikke havde været Julle for han lå derinde og sov. Jeg gik tilbage ogder skette ikke mere den aften.
Næste aften havde jeg lige børstet tænder og taget nattøj på, jeg stod op og kiggede så ud af vínduet, det er mørkt men jeg kan tydeligt se to forlygter lyse ude på vejen. Bag i de forlygter er der endnu et par forlygter men disse er svæger og nærmest som om de er et svagt spejlbilled af de andre forlygter. Pludselig bliver Hele ruden sort i et par sek. Så bliver den klar og begynder at afspejle værelset. Der kommer ingen biler forbi og der er altså kun mark om den vej.
nov 2006
Følger: 92 Følgere: 83 Heste: 4 Emner: 279 Svar: 3.511
nov 2007
Følger: 112 Følgere: 103 Heste: 3 Emner: 4 Svar: 542
Min søster havde lige været ude og løbe og så kom hun hjem og lage sig på sofaen(kl var ca 6:30)
men så kommer der en mærkelig lugt og hun prøver på at finde ud af hvad det er.
efter ca 5 min. kommer der en kæmpe støj fra første salen somom en eller anden hopper rundt deroppe. så går min søster op og ligger sig til at sove. men så lyder det somom et barn løber rundt nedenunder.
1 uge efter.
Min anden storesøster (helle) Havde sin kæreste på besøg(betina)
Så sidder betina allene i stuen og tegner men så kunne hun hører en lyd fa trappen - det lød somom at der gik nogle op af trappen hun råbte "hallo er der nogle" der var intet svar.
2 uger efter.
Jeg var lige gået i seng.
Og jeg lå bare og kiggede ud i luften.
men så kunne jeg hører nogle små hurtige skridt i stuen :S. je kunne hører at det gik fra stuen over til køknet op af skappen og stoppede ved mit værelse :(jeg skyndte mig ind under dynen og gemte mig :S.
nov 2006
nov 2007
jeg skiftede værelse efter :S
nov 2006
nov 2006
samme her xD hehe
nov 2006
nov 2006
nov 2006
nov 2007
nov 2007
historie !!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside